• Rocktroll

Mammor i Borås

Theres skrev 2010-02-24 15:26:11 följande:
    Måste hålla med om att bollhav är lyckat!!! =) Vår tjej fick det på sin 1 års dag och hon leker fortfarande med alla bollar! Dock har vi plockat undan tältet som hon hade dem i, men ibland så åker det fram o då leker hon rövare där inne hur länge som helst!! =) Vi kan inte imorgon tyvärr, lillan har fortfarande feber, är superförkyld...=( Men febern är inte så hög i dag i alla fall!! =) Ska vi boka in en träff nästa vecka då istället för det verkar inte som att det är så många som kan imorgon?!
    Jag kan nästa vecka så bra idé haha {#lang_emotions_wink} jag ska inte göra annat än att packa upp allt så kommer gärna ut litegrann.

Visst är bollhav kul {#lang_emotions_smile} tog ett bra tag innan jag lyckades övertala killen om att det inte bara är ett evigt plockande av bollar utan även kul.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Rocktroll

Neeej nu är jag boråsare och märker att ni stämt träff om 2 timmar {#lang_emotions_surprised} jag håller på att tvätta och har inte haft internet på en vecka. Jäkla typiskt så om alla är trevliga och ska ses igen så ska jag inte missa det {#lang_emotions_tongue_out} hoppas ni får det kul.

• Rocktroll

Jag och Vilda träffar er gärna i veckan och kul att man föreslog ÖF för jag har småkollat på om det finns några i närheten av oss. Kristineberg låg tydligen på gångavstånd iom att vi bor i druvefors. Om det blir babycafé eller inte spelar ingen roll för oss iom att Vilda blir 1 år nästa månad och leker nästan bättre med större barn {#lang_emotions_sealed}

• Rocktroll
    Theres skrev 2010-03-05 15:42:34 följande:
    så´g att det var stängt fredagar, men torsdag eftermiddag eller måndag?
    Vi har tvättdag på måndag men torsdag eftermiddag passar oss utmärkt iaf :) hur många var ni som träffades igår?
  • Rocktroll

Fm (10?)-
    Theres, Preface, Josefine, ankili, Rocktroll

Em (14?)-
    Theres (dock först efter 15)
    Preface, Josefine
    Pruttiluskan
    Rocktroll

• Rocktroll

Hej tjejer...får kanske ställa in gör klantarslet här slog tån i soffbordet igår och kanske bröt eller stukade den :P den är blå och jag haltar!!! Får se hur tån mår imorgon för jag vill jättegärna komma. Inte fattat till hundra vart det ligger men några nämnde ica maxi och jag bor ju jättenära så om jag har tur behöver jag inte halta så långt i såna fall haha.

• Rocktroll
    Theres skrev 2010-03-10 21:59:13 följande:
    Utanför är utanför dörren där man går in!! =)
    Vi kommer nog idag för min blåa tå är liiiite bättre :) jag är iaf lätt att känna igen...svart hår och piercingar så tror inte så många andra ser ut som mig {#lang_emotions_sealed}
  • Rocktroll
    tjockis skrev 2010-03-11 11:19:18 följande:
    Hej! Jag har drabbats av något så fruktansvärt som mensvärk så vi stannar hemma idag :( hade jätegärna velat komma men inte mycket att göra åt. Hoppas något blir uppstyrt snart igen för då är jag på=) Kram på er.
    Usch stackare :( jag hade hemsk mensvärk innan Vilda men nu efter är den mycket bättre konstigt nog.
  • Rocktroll
    Preface skrev 2010-03-11 17:21:28 följande:
    Vi vurpade idag på väg till öppna förskolan. Edgar är hel och ren (tur att man tog vagnen) men jag ser ut som en smurf. Gick tillbaka hem dyngsur och skitsur istället för att sprida min uppskrapade stämning på ÖF. Hoppas att vi kan få ihop en träff till!
    Auch tur det gick bra förutom smurflooken då. Vi pratade om att träffas på samma ställe nästa vecka igen så hoppas du kan komma då :)
Svar på tråden Mammor i Borås