• SJosefine

Mammor i Borås

Och nu blev det min tur ;)

Jag heter Josefine och är 22 år. (Född 87:a så blir 23 i aug) Jag bor också på Tullen med min sambo och våran dotter Filippa som är drygt 3 månader. Innan Filippa kom så pluggade jag på högskolan här i Borås till lärare. Har lite att ta igen nu eftersom hon föddes för tidigt men annars är jag färdig lärare. Planerar att gå hemma till aug 2011. Tycker det är skit att gå med vagn på tullen också, men jag ska minsann gå till Knalleland ändå :D Hihi.

• SJosefine
    TessanTessan skrev 2010-02-14 16:21:39 följande:
    Hejsan allihopa! Jag och min dotter skulle gärna vilja följa med och fika =)Jag heter Therese och är 23 år. Bor i villastan med min pojkvän och våran lilla dotter Filippa som är född den 10 oktober -09. Hade varit kul att träffa andra mammor i Borås!  
    Whaaaaat? En till liten Filippa? Hihihi, hur ska detta gå ;) Skoja bara. Min Filippa är född 31.e oktober 09.
  • SJosefine

Hej!

Det verkar bli vi fyra. Tänkte höra om vi kan ta torsdagen? Vilken tid passar?

• SJosefine

Okej, vi har inga sovrutiner så mig spelar ingen roll :P Kanske hellre 14:30? Vad tycker ni andra?

• SJosefine

Nu strular jag, kom på att jag ska plugga på torsdag halv tre. Så antingen kl 10 eller onsdagen vid 14:30.

• SJosefine

Hej igen. Min pluggkompis lämnade precis återbud. Glöm allt jag skrev. jag kan när som på torsdagen.

• SJosefine

Spelar som sagt ingen roll för mig... Bestäm ni :)

• SJosefine

Haha, nu har jag sett till så att jag har bilen hemma på torsdageftermiddag :P

• SJosefine

Haha okej. Klockan 15 där i knalleland menar du va? Gick förbi där igår och det var massa folk så vi får nog inte plats alla tillsammans. Jag kommer nog lite tidigare och försöker norpa platser. Hur ska vi känna igen varandra? Har alla med sig barnvagnar?

• SJosefine

Gick förbi där igår, måndag, vid 12tiden. Vi har en svart vagn med röda kanter crescent. Jag har nog en rosa filt på den svarta åkpåsen. Vi kan ju mötas utanför på andra sidan där toaletterna är??

Svar på tråden Mammor i Borås