Inlägg från: TessanTessan |Visa alla inlägg
  • TessanTessan

Mammor i Borås

Hejsan allihopa!

Jag och min dotter skulle gärna vilja följa med och fika =)
    Jag heter Therese och är 23 år. Bor i villastan med min pojkvän och våran lilla dotter Filippa som är född den 10 oktober -09.

Hade varit kul att träffa andra mammor i Borås!

• TessanTessan

24e: Theres, Preface, Josefine, TessanTessan 

25e: Theres, Preface, Josefine, TessanTessan

• TessanTessan

hejsan igen =) ser att ni verkar bestämt tid & plats. det passar oss, så vi kommer gärna! jag har en emmaljunga citycross som är svart/militärgrön. ska bli kul att träffa er alla =)

• TessanTessan

är det någon som kan imorgon eller ska vi byta datum?

hoppas ryggen blir bättre josefine. kanske har hon din lilla tjej en tand på g?

• TessanTessan

vi har varit uppbokade hela veckan, så vi kunde tyvärr inte igår. men hoppas att vi kan följa med denna vecka. Kristineberg är bra, vi har våran mammagrupp där varje tisdag.
    vet att det är babycafé på tisdagar innan våran grupp mellan 09.00 och 12.00.
    Vet tyvärr inte hur gamla barnen får vara på babycafét, vi har aldrig på det.

• TessanTessan

vi kan på onsdag förmiddag, möjligtvis kanske torsdag eftermiddag. hade varit roligt att träffa er allihopa{#lang_emotions_laughing}

• TessanTessan

Fm (10?)-

Theres,
    Preface,
    Josefine,
    ankili,
    Rocktroll

Em (14?)-
    Theres (dock först efter 15)
    Preface,
    Josefine
    Pruttiluskan
    Rocktroll
    TessanTessan

Sätter upp mig på den senare tiden. Har ett möte på förmiddagen men ska försöka att hinna till ÖF.
  • TessanTessan

Hej, jag och Filippa hade gärna gått till ÖF idag men vi är förkylda båda två och feber =(  Vi kan nästa vecka, om vi är friska då, men det får vi hoppas!!

Svar på tråden Mammor i Borås