Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Kräfta2009: Det går åt rätt håll för dig, skönt!Jo, jag lämnade blod igår. Har inte hört något från läkaren än, men tror att det är väldigt lågt eller helt borta, känner det på mig.
Mitt hcg låg på 11 nu(eller i förra veckan när provet togs såklart), läkaren sa att hon kände sig så säker så hon kunde konstatera att ingen graviditet pågick längre, men hon tyckte ändå att jag skulle komma ner och ta "ett sista prov så det kommer ner till normal nivå", som tydligen är allt under fem. Härligt!
Och vädret är fint och jag är ledig, ibland kan det inte vara bättre , försöker utstråla mycket positiv energi till er andra också, svårt över internet, men om ni känner ett litet lyckorus idag eller bara en glad tanke från ingenstans så vet ni vart det kommer ifrån. Ha en fin dag.
Vad härligt Volvo!! Kul med goda nyheter, hoppas allt går som det ska nu!
och grattis såklart!
Först och främst Camila, tänkte att jag skulle skriva något svar på ditt inlägg förut, men jag har inga ord för det du gått igenom. Det senaste året måste ju ha varit som att leva i en mardröm. Hoppas som sagt att det går vägen den här gången.
angio101, grattis till plusset! Håller tummarna för att det sitter rätt.
volvo bm 814, vad roligt! Dubbel lycka, småler för mig själv. Ta hand om dig och magen :)