Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
så hittat hit.
aviss ja blir på er alla som kan vara i bebisverkstad och som väntar sina små i magen. men någon gång, kanske inom året är slut kanske jag kan starta upp med ivf.
så hittat hit.
aviss ja blir på er alla som kan vara i bebisverkstad och som väntar sina små i magen. men någon gång, kanske inom året är slut kanske jag kan starta upp med ivf.
ni som haft X och fått behålla äggledaren, och ni som haft flera X, skulle rekomendera att iaf fråga er Gyn dr att få göra en HSG röntgen, för att få bästa svar på om där är passage och hur de ser ut i era äggledare.
själv tog de lång tid innan de ens kom på tal, men där fick jag svar att den sista äggledaren var de total stop i.
Bara ett tips.
har själv skrivt i denna tråden för länge sen och hängde här mycket 08 början av 09
men vi fick inte samma möjlighet att kunna försöka av oss själva igen så de har vart tufft.
Och jag lider med er alla då ja kommer in och läser om er o vad ni går och har gått igenom. Så på så sätt kan jag nu då jag blickar bakåt i backspegeln vara "glad" över att jag fick de svåra beskedet och opererade bort sista äggledaren