PennyJenny skrev 2010-07-15 23:20:20 följande:
Får jag fråga hur din son mår idag? Väntar ju en liten gosse, går in i v24+1 om en halvtimme ;). Ingen vet när han kommer, kan bli i natt och det kan bli senare. Man är väldigt orolig här kan jag säga :(
Jag kan glädja dig med att han mår alldeles utmärkt!
Han är ett viljestarkt litet busfrö som älskar små hyss (kasta mat på golvet är ett), han leker med sina bilar och kör de på golvet som pojkar gör, han tar för sig av livet och tillvaron. Han älskar att flörta med alla människor han ser, han är glad, han mår verkligen bra. Han har inga men alls från sin tidiga födsel, han är som andra barn i hans korrigerade ålder och det syns ingenting på honom heller att han är född för tidigt.
Jag minns när tiden på sjukhuset när man inte visste hur det skulle det skulle gå för honom, jag ville inget hellre än planera för hans student, jag ville inte bara ta dag för dag och vänta på infektioner som kunde slå till. Jag ville inget hellre än att bara få hem honom, i vilket skick han kom hem i var inte det viktiga. Han skulle bara med mig hem!
Jag är så otroligt lycklig idag över att det gått så bra, det har gått bättre än vi kunde hoppas på. Samtidigt vill jag skänka en tanke till andra föräldrar här i tråden som mist sina barn. Jag beundrar er som klarar av att leva vidare!
Så PennyJenny, tänk att det faktiskt kan gå väldigt bra också! Jag tänker på dig och jag hoppas dina sd inte betyder att du din lilla gosse kommer att födas nu.
Ska se om jag har nån bra busbild på honom att lägga upp här i morgon. Nu måste jag sova.
Jag tänker på dig och jag släpper inte tummarna!!