Malten skrev 2010-01-28 11:36:42 följande:
Nu är jag tillbaka från mitt
VUL. Allt såg fint ut, jag är så lättad! Fick se en liten krabat på nästan 4cm som vinkade till oss. Blev beräknad 10+5 med f 21/8, en dag längre än senast. Fick förresten gå på mitt frikort fast det är privat så det blev gratis också. Jag är så lycklig nu!
Grattis till lyckat vul
Vad skönt!
Jojsie: Jag känner mig inte heller gravid direkt, inga rörelser och inga symptom. Jag är hungrig, men det kan man ju vara ändå. Det enda jag känner av är att det stramar i nederdelen av magen ibland ner jag reser mig för hastigt. Är v 15+4 idag.
Nog är det spökveckor allt.....
Hoppas du får höra ett den galopperande elefanten!
Goodhope skrev 2010-01-28 13:13:03 följande:
Nej, nu känner jag mig trots allt nojig efter brun flytning i förrgår och fått för mig att det känns konstigt i magen fastän det nog inte gör det...Bokade en tid för
ul i morrn. Mer för in egen skull och stilla oron än att jag eg tror att något är fel. Måste liksom bara få bekräftat att allt är bra. 450 kr är en droppe i havet. Tur att det finns ställen man kan ringa och boka in sånt här på när man hos
bm får vänta till rul eller söka akut på gyn (men då krävs det väl mer än oro..typ blödning mm antar jag + sitta och vänta i antal tim då man inte blir prioriterad)
Bra att du fick en tid så snabbt. Förstår absolut din känsla av att du vill få bekräfatat att allt är bra, och att din nojja inte stämmer.
Håller tummarna att alllt går bra imorgon!