BF Oktober
hej! vill bara säga grattis till allaer här inne!!
jag plusade i tisdags på bim -4 efter att ha försökt i 14 månader så lyckades vi äntligen! jag har bf ca 20 okt.
hej! vill bara säga grattis till allaer här inne!!
jag plusade i tisdags på bim -4 efter att ha försökt i 14 månader så lyckades vi äntligen! jag har bf ca 20 okt.
det är helt normalt vännen! nu har din kropp börjat vänja sig med alla hormoner. det var likadant för mig när jag väntade min dotter. det kan komma och gå nu i början :) kramar
Jag måste fråga er. jag börjar bli orolig!
men dottern så spyde jag varje morgon men nu så mår jag inte ens illa. det enda är lite ont i brösten och är väldigt trött om kvällarna.
jag börjar faktiskt tro att det är missfall på G eller något liknande. helt sjukt att tänka så men jag kan inte låta bli. jag känner mig ju inte gravid!
är det här normalt?
jag måste fråga er. jag ringde och fick en tid till mitt RUL den 11 maj men sen nu när jag börjar kolla på datum och veckor så ser jag att jag bara kommer vara i v 16+3 är inte det för tidigt för RUL? brukar man inte vara i V 18?
hej alla. jag var på UL i tisdags och fick reda på att det är en flicka till i magen. jag kan inte låta bli att vara besviken. men samtidigt så är jag så ledsen att kan känner så. jag hoppades så mycket på en liten pojke :( fy vad jag känner mig som en dålig människa för att jag känner såhär! jag borde ju bara vara glad att barnet är friskt och att allt såg bra ut inte vad det är för kön.
är det någon som har något bra råd till mig?
ser att det är många som väntar tjejer.. jag väntar också en liten flicka :)
jag har också samandragningar.. väldigt jobbigt men det är helt normalt