Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

BF Oktober

Hejsan
    här är en till med BF i oktober,den 8e okt är de beräknat än så länge =)

Malou - Mi amor - Mi vida
  • MariaOMarkus
    Sessan1985 skrev 2010-02-08 19:48:34 följande:
    Till Sandraaa01 och MariaOMarkus: Nu har vi samlats här istället. Denna tråd är lite mer utvecklad än den vi tre hade =) Kul att se er här oxå. Allt bra med er? Hur mår ni nu?
    jaa va kul kan vi följas åt här hehe

jag mår bra,trött bara och andfådd blir jag lätt..blir ni de oxå? (kan ha dålig kondis oxå men men :P )

just nu väntar jag på maten,sambon lagar mat idag hur mår du sessan?

Sandraa - dina symtom kommer sakta men säkert verkar de som =)
  • MariaOMarkus

min menscykel har vart oregelbunden sen dottern föddes så enligt min bm så är jag i vecka 5+2 idag =) får se den 3mars på ul hur långt gången jag är =)

ni andra?=)

• MariaOMarkus

Anja - precis samma för mig :/ jobbigare blire om jag måste bära på dottern :/

Sessan - jaa eftersom jag inte vet riktigt vilken vecka jag är i så får jag göra ett tidigt ulatrljud. du kan ringa och fråga innan du går dit så kan din BM kanske boka in dig =) om du inte heller vet riktigt borde du ju få de

• MariaOMarkus

evve - va kul och se =)

Sessan =) jaa annars får du veta mer på rutin ultraljudet runt vecka 18-19 =)

• MariaOMarkus
    Strumpan08 skrev 2010-02-08 20:46:48 följande:
    Jag är nyfiken, har ni alla berättat för era män/sambos/pojkvänner att ni är gravida? Jag plussade igår och är i v. 4+5, är sååå sugen på att berätta men vill suga på karamellen lite. Har beställt en tröja till min dotter med texten storasyster som borde komma i dagarna som jag tänkte avslöja nyheten med.
    ååh vilken rolig grej du får berätta hans reaktion sen. *nyfiken*

Jag visade sambon grav testet direkt då de va så tydligt att det växer en liten i magen. de 2a  strecket kom innan kontrollstrecket, jag trodde ju jag såg i syne men han blev glad
    familj osv ska vi berätta efter vi sätt liten på ul=)
  • MariaOMarkus

Jag får oxå rejäla mensvärks attacker ibland...känns riktigt obehagligt i mellan åt

• MariaOMarkus
    LetUsDoNumberTwo skrev 2010-02-09 11:06:05 följande:
    Jag har molvärk till och från under hela dygnet. Ibland kan det kännas rätt så mycket och ibland är det bara svagt molande. Men jag tar det som ett bra tecken då det kan vara ett tecken på att livmodern växer. Men visst kan det kännas läskigt.
    håller med..hade nog varit mer orolig om jag inget kände alls
  • MariaOMarkus
    Strumpan08 skrev 2010-02-09 14:58:23 följande:
    Hihi, avslöjade graviditeten för maken idag. Klädde på dottern sin Storasyster-tröja och satte henne vid matbordet, det tog någon minut innan han fäste sin uppmärksamhet vid vad hon hade på sig och sen undrade han försiktigt "Försöker du säga mig något..?" Haha. :-P Han blev jätteglad sen och tyckte att det var väl jättebra.
    va kul :Dalltid kul och se killar reaktion på saker och ting :P
  • MariaOMarkus

Nån som vet ifall man kan få HF i nästa graviditet om man hade de i första?

Svar på tråden BF Oktober