Inlägg från: BebisiFebruari |Visa alla inlägg
  • BebisiFebruari

Hur många dagar har ni kvar till BF?

23 dagar kvar enl. Rul 
    9 dagar kvar enl. Sista mensen

Undra när du kommer lilla bebis? Glad

• BebisiFebruari

20 dagar kvar enl. Rul 
    6 dagar kvar enl. Sista mensen

Har 2 ggr kvar att besöka bm på mvc, hoppas det bara är nästa gång kvar och att vi kan genomföra en hinnsvepning då

• BebisiFebruari
    YlwaMarie skrev 2011-03-30 13:37:49 följande:
    Hur får man hinnsvepning?? är det något man bara kan be om eller för man det pga speciella anledningar??
    mvh
    Jag fick det förra graviditeten i v.39+0 då va jag mogen och hade havandeskapsförgiftning så igångsättning fanns runt hörnet och läkaren ville göra ett försök för att hjälpa kroppen lite på traven att komma igång själv..
    Hann dock inte hända så mycket eftersom jag sattes igång på morgonen efter.

Denna gång så va det min bm som erbjöd mig det idag att vi vid nästa besök ska kolla om det är moget för att svepa lite, kommer då vara i v.38 (v40 enl. sista mensen)
    Det är inte alla bm som vill göra det, men fråga kan man ju alltid göra

Det känns ju, jag ljuger om jag säger att det inte känns nått :)
  • BebisiFebruari

19 dagar kvar enl. Rul 
    5 dagar kvar enl. Sista mensen

Har 2 ggr kvar att besöka bm på mvc, hoppas det bara är nästa gång kvar och att vi kan genomföra en hinnsvepning då

• BebisiFebruari

18 dagar kvar enl. Rul 
    4 dagar kvar enl. Sista mensen

Har 2 ggr kvar att besöka bm på mvc, hoppas det bara är nästa gång kvar 6/4 och att vi kan genomföra en hinnsvepning då

• BebisiFebruari

16 dagar kvar enl. Rul 
    2 dagar kvar enl. Sista mensen

Undra när du kommer lilla bebis? Har väldigt mycket känningar så blir intressant att se om jag går tiden ut eller tom övertid. Hoppas innerligt att bm kan göra hinnsvepningen på ons och att det drar igång  Glad

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?