Inlägg från: emeloi |Visa alla inlägg
  • emeloi

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Idag är det prick 1 vecka kvar

• emeloi
    Iowhannah skrev 2015-09-25 08:46:04 följande:

Ooh, spännande! Första? Några känningar än?

Ja jättespännande! det är första barnet för både mig och sambon så vi är lite nyfikna på vad som ska hända och hur det sätter igång :-P men jag har haft absolut noll känningar, misstänker att jag kommer gå över tiden
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-09-25 20:54:59 följande:

Och jag har över två veckor kvar och har haft känningar de senaste veckorna... Och BM säger bara att det inte tyder på att bebis kommer före bf.

Tyvärr kan man ju gå med förvärkar rätt länge sägs det så dom är jag glad att jag sluppit.. Känner lite sammandragningar på dagarna Ibland men inte nåt som känns som värkar alls
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-09-28 20:09:52 följande:

Segt?

Själv har jag 14 dagar till bf och det känns som en evighet! Hoppas bebis kommer tidigare!

Lite segt, men jag känner att jag kan ha tålamod den kommer ju förr eller senare liksom.. Men visst önskar jag att den ville komma ut och träffa oss nu efter såhär lång tid.. Igår kände jag mig säker på att det skulle starta nåt, men icke!
  • emeloi
    ikram1 skrev 2015-09-28 22:40:31 följande:
    Själv har jag 1 dag till bf och det känns som en evighet! Hoppas bebis kommer!
    Vad tror du? Kommer bebisen idag? jag håller tummarna för dig
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-01 16:19:55 följande:

Några känningar?

Inte en endaste
  • emeloi

0 dagar! Inga känningar alls dock.. Bara en sprallig liten pruttunge som grejar omkring i magen och myser

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?