Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

Hur många dagar har ni kvar till BF?

emeloi skrev 2015-10-05 19:40:53 följande:

Haha jag känner igen den oroliga sambon :-P så fort jag stånkar eller säger aj så blir han skitpeppad och tror att bebisen är på gång.. Jag mår rätt bra, är nog därför jag inte känner mer stress för att få ut bebisen.. Foglossningen gav med sig när bebisen fixerade sig och graviditetsdiabetesen har hållit sig perfekt

Aha. Jag å andra sidan FICK foglossning när bebis fixerade sig -_-
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-05 21:13:13 följande:

Nej fy vad träligt

Kan man lugnt säga. Men samtidigt, jag har sluppit undan foglossningen under hela graviditeten, så på slutet ska det väl vara lite värre :P
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-06 12:46:57 följande:

Det är nog en bra inställning ändå :-P jag känner mig bara otymplig.. Har tom svårt att komma in i duschen, vi har en väldigt liten öppning till duschkabinen och jag måste göra en slags sväng för att komma in :-P för att få tiden att gå så bakar jag alla sorts kakor jag kommer på.. Idag ska jag till bm och boka tid för igångsättning den 17.. Men jag tror den kommer innan dess iallafall

Får verkligen hoppas det! Många bebisar verkar ju förstå att det är på gång och kommer ut dagen innan planerad igångsättning.

Vi har badkar, vilket har varit lite av en livräddare under graviditeten. Det är så otroligt skönt att lägga sig i ett varmt bad efter en dag med ömmande kropp och dåligt humör!
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-06 19:30:35 följande:

Åh det lät underbart med ett varmt bad!

Det ÄR underbart! Höjdpunkten varje dag :D
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-07 08:46:45 följande:

Bf +5

Inga känningar? Ingen slempropp?

BF-5 i dag.
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-07 11:19:12 följande:

Inte en endaste liten känning av att jag ska föda barn! Det är precis som att den har bestämt sig för att helt enkelt bara ligga kvar därinne!

Åh fy :/ Jag har en vän som är på bf+13 i dag, trots hinnsvepning! Hon blir igångsatt i helgen om det inte har satt igång då. Jag lider verkligen med henne, jag skulle nog typ dö av leda.
  • Iowhannah

Bf-2. Hoppas på att slippa hinnsvepning. Jag är född på bf, bebis kanske brås på mamma ;)

• Iowhannah

BF i dag. Det händer inte mycket här dock. I går var jag säker på att det skulle sätta igång i natt, men ikke. Det blev bara en till natt med dålig sömn :/

• Iowhannah

BF+1. Slemproppen lossnade i går och i natt (den kom i omgångar). Vaknade halv sex med molvärk i ländryggen. Tog två alvedon, utan större resultat. Har sedan dess haft oregelbundna sammandragningar och molvärken håller i sig. Hoppas nåt händer snart!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?