-
Grattis till sonen.Lottaa skrev 2010-03-19 21:21:37 följande:Äntligen är väntan över!På bf+6 kom min lille Alexander till världen. 49 cm lång och 3100g tung. (bild finns på bloggen om ni vill kika.)
-
104 dagar kvar till BF
-
100 dagar kvar (minus de dagar som försvinner vid planerat snitt, vet ej än när det kommer ske).
-
90 dagar kvar till BF.
-
80 dagar kvar minus 6-10 dagar beroende på när jag får det planerade snittet.
-
76 dagar kvar till BF
-
69 dagar kvar...
-
62 dagar
-
Idag är det 2 månader kvar till BF. Om man ska räkna dagar är det 61 dagar. Men det kommer förvinna några dagar eftersom jag ska få planerat snitt. Men vet ej än när. Men allt mellan 4-12 dagar innan BF kommer det bli.
-
55 dagar kvar till BF.
-
Idag är det 50 dagar kvar till BF. Idag fick vi ett prelimärt datum för snittet som är 1/7. Så till det datumet är det 42 dagar kvar.
-
Det är 48 dagar kvar till BF 9 juli-10, men bara 40 dagar kvar till det prelimära datumet för det planerade snittet 1juli-10.
-
Det innebär 33 dagar kvar till 1 Juli då vårat prelimära datum för snittet och 41 dagar till BF 9 juli.
-
34 dagar kvar till BF 9 juli.
Men bara
26 dagar kvar till 1 juli då jag/vi har tid för prelimär snitt dag. Det kan bli lite tidigare med. Väntar på pappren.
-
17 dagar till vårat planerade kejsarsnitt. Det ligger 10 dagar innan BF.
-
14 dagar till vårat planerade kejsarsnitt...
24 dagar till själva BF.
-
10 dagar kvar tills det planerade kejsarsnittet.
Till själv BF är det 20 dagar.
-
7 dagar kvar till vårat planderade kejsarsnitt. Så, så här dags på tisdag nästa vecka har vi våran dotter i våra armar.
-
3 dagar till vårat planerade snitt som är på tisdag nästa vecka.
-
Inga dagar kvar... dottern kom med akut snitt söndagen den 27/6 kl 10.32.