Hur många dagar har ni kvar till BF?
252 dagar! Lång tid kvar!
252 dagar! Lång tid kvar!
219... går ju framåt, 250 sist jag skrev i tråden
191... väntar på att magen ska börja synas och känna sparkar! Några veckor kvar tills dess!
155 dagar kvar... snart bara hälften kvar...
Grattis ni som fått! Är själv glad att det är mindre än 120 dagar kvar idag!! =)
100 dagar kvar nu!
81 dagar enligt mina appar, vet exakt när vi myste och jag hade äl. 79 dagar enligt UL. Jag hoppas på igångsättning på BF eller tidigare pga stort barn. Mår hur bra som helst egentligen men är såå otålig, trots att det är 3:an. Räknar verkligen ner vareviga dag!!
67...
52 dagar enligt mig, 50 dagar enligt RUL. Hoppas på tidigare igångsättning pga stort barn, så kanske 43?
35 dagar enligt appar, 33 dagar enligt UL, hoppas på igångsättning senast om 26 dagar... pga stort barn... slutar jobba om en 1 vecka. Hoppas jag hinner vara ledig 1 vecka men sen får bebis gärna komma spontant, den 26-27 januari skulle passa ganska fint, då är barnvakten ledig... dvs. jag hoppas på ett mirakel om 16-17 dagar... tror inte på det själv men man kan alltid drömma!
15. Så trött.
Bebisen kom väldigt punktligt på bf den 3/1. Grattis till ditt annandagsbarn!
14 dagar kvar enligt UL, 16-17 dagar enligt mig. Hoppas på igångsättning senast på bf enligt UL, alltså om 14 dagar!!