-
-
Idag är min blogg klart läsvärd - min sambos ex har varit i farten igen och nu är måttet rågat....
Http://abimopectore2010.blogspot.com -
"Min Pappa är starkare än din Pappa...."
...om småbarnsfasonerna på min gata bland de vuxna grannarna. Jag blir så j*la trött...
...läs och ge din syn på saken så är jag dig evigt tacksam, passa gärna på att lämna en kommentar också så att jag hittar till din blogg...
-
En hel massa inlägg har det blivit under dagen...
* Att vara Bonusförälder - att ha bonusbarn
* Abort - en fråga om mord?
* Dagens blogg - Yzza
* Ekorrhjul....
* Svar på kommentar
Kika gärna in, läs och kommentera, länka mer än gärna till din blogg så jag har något att läsa imorgon...
-
Min Fotoblogg är uppdaterad med nya (föhoppningsvis) fina, snygag och intressanta bilder på allt och ingenting...
EN BILD SÄGER MER ÄN 1000 ORD
I min vanliga blogg kommer det uppdatering inom kort - till dess håll tillgodo med min duktiga 6-åring och hennes ponnys framsteg och lite kyla som skrevs igår kväll...
AB IMO PECTORE
-
En intensiv helg är till ända - båda bloggarna är uppdaterade...
AB IMO PECTORE - Om helgens hejdundrande fest - även bilder!
EN BILD SÄGER MER ÄN 1000 ORD - Porträtt på Johanna Toftby (Ensam Mamma söker) samt nya annorlunda porträtt på min dotter, hennes kusin samt mina syskon.
-
-
-
-
-
AB IMO PECTORE
* Sjuka barn, Lucia i skolan & Fotofix
* Tågkaos
EN BILD SÄGER MER ÄN 1000 ORD
* Frida 5 månader
* HALLOWEEN (bättre sent än aldrig...;))
-
Idag har det bloggats om att jag aldrig slutar förvånas över vissa och så är det Dag 2 på 30-dagarslistan - Min första kärlek...
Även BILDbloggen - En blogg med foton tagna av mig, både på eget initiativ men också på uppdrag av andra - har fått sig en uppdatering...
Det är Lucia som står i fokus där idag...
-
Ä N T L I G E N - om överbeskyddande föräldrar som lindar in sina barn i bomull och håller dem i koppe tills de är 35...