made83 Äldre 5 Jun 15:43 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? En personlig blogg om mitt liv!! Dagens inlägg: 27 år och bor hemma os mor och far (ett känslosamt och tufft inlägg att skriva) Maddeinpalivet.blogg.se
made83 Äldre 7 Jun 10:58 #2485 Återställ Anmäl Du ogillar detta En personlig blogg om mitt liv!! Dagens inlägg: 27 år och bor hemma hos mor och far (ett känslosamt och tufft inlägg att skriva) Kommer att skriva på den låsta bloggen ett tag fram över... Maddeinpalivet.blogg.se/lasinlagg Använd: Mylife Lösen:1983
made83 Äldre 22 Jun 19:38 #2731 Återställ Anmäl Du ogillar detta En personlig blogg om mitt liv!! Dagens inlägg: Gräva en Grop (ett känslosamt och tufft inlägg att skriva) Maddeinpalivet.blogg.se Användarnamn: Madde Lösenord: 1983
made83 Äldre 24 Jun 09:00 #2754 Återställ Anmäl Du ogillar detta En personlig blogg om mitt liv!! Senaste inlägg: * Allt jag gör bli bara fel.. * Snacka om ... * Ge gärna tips!! * Oj oj oj vilken natt!! Maddeinpalivet.blogg.se Användarnamn: Madde Lösenord: 1983
made83 Äldre 26 Jun 06:29 #2763 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inlägg: Om en tuff period i mitt liv... * God Morgon * I'm only in ... * Tar det aldrig slut?? * Lite musik... * I Miss... * Promenad... * Is my life worth living... Maddeinpalivet.blogg.se Användarnamn: Madde Lösenord: 1983 Tar gärna emot tips och stöttning/puschning för att klarar mig ur detta.. Då jag inga vänner har...
made83 Äldre 28 Jun 06:26 #2789 Återställ Anmäl Du ogillar detta En personlig blogg om mitt liv!! Senaste inlägg: * Nattens tankar (kommentera gärna, vad ni tror) * -------- * Mobilinlägg..... Maddeinpalivet.blogg.se Användarnamn: Madde Lösenord: 1983 Kommentera gärna!!
made83 Äldre 22 Sep 18:43 #4080 Återställ Anmäl Du ogillar detta En blogg om mitt liv!! Nu efter nästan 6 månaders uppehåll så är jag tillbaka starkare än någonsin!! Inlägg: * I'm Back * Veckans låtar Mittnyajag
made83 Äldre 23 Sep 17:30 #4095 Återställ Anmäl Du ogillar detta En blogg om mitt liv!! Nu efter nästan 6 månaders uppehåll så är jag tillbaka starkare än någonsin!! Inlägg: * Jag dansar!! Mittnyajag
made83 Äldre 25 Sep 21:40 #4125 Återställ Anmäl Du ogillar detta En blogg om mitt liv!! Nu efter nästan 6 månaders uppehåll så är jag tillbaka starkare än någonsin!! Inlägg: * Lördag och halva helgen har gått Mittnyajag
made83 Äldre 26 Sep 22:01 #4143 Återställ Anmäl Du ogillar detta En blogg om mitt liv!! Nu efter nästan 6 månaders uppehåll så är jag tillbaka starkare än någonsin!! Inlägg: * OJ, Oj, oj vad det kommer kännas.. Mittnyajag