Inlägg från: LadyCaCa |Visa alla inlägg
  • LadyCaCa

Jag lär bli hatad och bombaderad med arga kommentarer efter mina debatter angående sexköp, där jag fullt ut stöttar både de som säljer och köper!

Jag gör nytt uppror med nya inlägget:
    "Sex med en prostituerad på ett hotellrum"

www.qarolinee.blogg.se

• LadyCaCa

Min blogg erbjuder läsning om mycket, en mång-kategoriserad blogg med andra ord.
    Jag skriver om vardagslivet, hur dagarna fördrivs.
    Jag skriver om längtan efter mitt lilla underver som beräknas finnas hos min i november.
    Jag bloggar om mode, tips på kläder - REA!

Kika gärna förbi.

www.qarolinee.blogg.se

• LadyCaCa

Idag har jag bloggat om lite outfit tips, snygga kläder till otroliga priser.
    Jag har också skrivit om mitt besök på MVC igår, där det upptäcktes att jag förtillfället har för lågt HB (blodvärde).

qarolinee.blogg.se

• LadyCaCa

De två senaste inläggen just nu:
    "Nu är det "Kurera-mig-dagar" som gäller"
    "Visst är jag ledsen och jävligt förbannad...emellanåt"

qarolinee.blogg.se

Missa inte att hålla er uppdaterade under dagen - då kommer mer bebisprat, och tips på billiga baby-outfiter för oss som älskar fina/söta/coola barnkläder till lååågaaa priser!

• LadyCaCa

Igår bloggade jag om mitt besök och min övernattning på förlossningsavdelningen, där jag fick stanna för observation på grund av sammandragningar och förkortad livmodertapp. Är i vecka 32, lite tidigt änndå.

Idag har det bloggats om förlovningsfirandet, sambon och jag har burit ringarna i två år idag.

www.qarolinee.blogg.se

Svar på tråden Vad har du bloggat om idag?