J K Äldre 2 May 18:57 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? - Kossa-mu-betessläpp på Strömma Naturbruksgymnasium (med bilder). - Nya bebiskläder, alldeles gratis (bild).
J K Äldre 3 May 10:26 #1907 Återställ Anmäl Du ogillar detta Graviditetsvecka 22! Fast magbild får ni nog vänta med lite till. Har ju några bilder på mig från vecka 21, så.
J K Äldre 3 May 21:08 #1923 Återställ Anmäl Du ogillar detta Graviditetsvecka 22 som sagt. Magbild, trots allt. Shopping med bilder såklart! Kanske borde hålla i plånboken?
J K Äldre 4 May 20:51 #1941 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag har bloggat om min dag hos min Mormor och Morfar. - Bild på årets söta små lamm också! - Bild på det fina vädret, vad är detta för busväder egentligen??
J K Äldre 5 May 15:12 #1958 Återställ Anmäl Du ogillar detta Idag har jag bloggat om dagens bestyr och om hur du kan skaffa dig Spotify Premium, helt gratis. (Ja, det ÄR faktiskt sant). Det enda du behöver göra är att delta i en undersökning där du svarar på frågor på nätet och sedan värva ett par stycken som också vill ha Spotify Premium.
J K Äldre 5 May 18:45 #1961 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag är med i en bloggtävling, in med er och kika/tävla ni också.
J K Äldre 6 May 09:17 #1975 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag har bloggat om gravidkrämpor och om en särskild kudde jag suktar efter.
J K Äldre 6 May 19:11 #1979 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag har bloggat om kakor, mina söta små älsklingar (bild) och om min "egna" älskling och hans frånvaro...
J K Äldre 7 May 08:41 #1986 Återställ Anmäl Du ogillar detta Om min Mormors födelsedag idag, och att vi kommer bli fem generationer på både min och min älsklings sida av släkten.
J K Äldre 10 May 12:36 #2023 Återställ Anmäl Du ogillar detta Har bloggat om min nya graviditetsvecka. Tiden tickar på. Dessutom var vi på ultraljud nummer två idag. Fick nya bilder på Lillfisen, som h*n busade, hihi!