Inlägg från: Jimmyh |Visa alla inlägg
  • Jimmyh

Vad har du bloggat om idag?

Jag har bloggat om att jag vill bli frisk så att jag kan spela in en ny låt och få fortsätta rappa. SÅ har jag lagt upp en bild som jag tycker har underbar känsla. en bild på mig med en mick i handen :)

www.jimmyhh.blogg.se

• Jimmyh

om hela dagen. snöskottning och problem med bilen. även att min röst blivigt bättre så jag snart kan spela in en ny låt :)

• Jimmyh

att min kropp inte verkar fatta nånting. jag gick nyss från skratt och glädje till tårar och depression.  fattar ingenting. är halvt borta i skallen. väldigt obehagligt

• Jimmyh

det verkar inte vara specielt många killar här som bloggar men iaf.

Jag har bloggat om en gammal militär bil som är väg reggad.

det måste vara den fulaste bil jag har sätt men ändå den tuffaste. riktigt blandade känslor.

drar 3,9 liter milen. en riktig miljö bov

• Jimmyh

Om att min låt inte kommer kunna släppas för det händer så mycket viktigare saker just nu.

ska på jobb/praktik intervju imorgon och på torsdag ska vi träffa barnmorska. men nämnde inte att de är en barnmorska vi ska träffa på torsdag för mina vänner vet inte någonting än.

sen så att en kompis blev misshandlad och slagen blodig idag. de finns så mycket idioter ute på gatorna.

http://jimmyhh.blogg.se/2010/february/laten-kommer-att-drojja-tills-nasta-vecka-har.html#comment

Svar på tråden Vad har du bloggat om idag?