Gravida typ 1-diabetiker snackar vidare
protea- härligt grattis till bra provsvar, skall göra det tested den 27 juli. Jäpp e det vi kallar Kubb eller Nupp (som jag förstått det) Jag äter aldrig frukost innan jobbet utan brukar ta en frukt vid ca kl 10 på fm. till lunch blir det alltid matlåda så då e det ju något som jag eller maken lagat o man vet precis hur mkt o vad som e i det hela =) o det kan bli väldigt olika saker då jag älskar att laga mat o allt mellan himmel o jord.
vallmo- hej hej molande värk till o från som typ mensvärk har jag också haft lite till o från hela tiden. Men när jag hade mina två MA förra året så fick jag tokont, loksom kändes som om nån tagit en kniv o huggit mit i magen vid några tillfällen. E väl det enda som jag kan hitta som symptom innan MA att det liksom väkte till nån gång innan. Första ggr ca 2 v innan o andra ggr så åkte jag in dagen efter till akuten o då såg de redan då att allt inte stod rätt till. Jag kontaktade specmödrarvården 8+0 efter att jag varit hos min gyn o konstaterat att allt såg ok ut! Allt e säkert helt ok o liten växer där inne skall du se. Men jag tycker att du skall gå o kolla dig om du e orolig. Har du inte nån gyn som du går till i vanliga fall som skulle kunna kolla?