Paeony: Hmm...totaldos skulle jag säga ligger på runt 150 enheter - humalog inlusive insulatard. DET är galet! Herregud. Jag har inte summerat det förr... Men det är så det är - det var samma sak med storasyster - det drog iväg och blev mycket, men hon kom ut frisk och fin och relativt liten (3030 gr), så det funkade ändå.
Villhabarnigår> Får du sänka basalen redan? Wow... skönt att det inte går som för mig - i vecka trettio sa det bara tjong, men redan i 28 ökade det snabbt. Vilket fint namn ni har valt! Vi skulle ha haft Vive på vår gosse om det hade varit en - men när det är en tös har vi ingen aning. Stort debattämne här! :)
Minifer> Tar allt med penna. Jag kan vrida upp max 60 enheter, så det är bara att mata på rätt in i hullet, tjoff-tjoff-tjoff :) Men jag tror att 60 ie är lite överdrivet - jag tror att dte räcker med 55-57 (som om det egentligen vore någon skillnad)
Protea> Ingen tröst för dig - rena rama sanningen. Men - trots detta kom det ut en ljuvlig liten krabat för två år sedan, så vi hoppas på samma sak den här gången.
Jordan76> Fy fasen vad trist. Men åker man på skiten så verkar det vara eländigt att bli ok. Kroppen har ju fullt upp med att bygga bebis och mota virus går väl i andra hand för immunförsvaret - bebisen ska skyddas i första hand. Men det är frusterande för jobbsituationen - jag är jättestressad över det. Har haft en galen jobbhöst och introducerar nu min vikarie och har varit hemma i snart två veckor - först fick dottern ögoninfektion, som blev en virusinfektion som försämrades snabbt och visade sig vara en stor lunginflammation, så vi har legat inlagda på Astrid Lindgren med henne, varvat vab-dagar - men de dagar jag inte vabbat har jag själv varit sjuk.. Ack! Men tösen är pigg och påv äg till dagis i morgon i alla fall. Alltid någe...