bellablomman- välkommen =) Går också på sös o trivs kanonbra där!! Äter inte halv eller helfabrikat jag heller utan håller mig till hemlagad mat, dock en hel del fullkornspasta o potatis osv. Funkar helt klart mkt bättre än all halvfabrikatsmat som jag fick lov att äta under veckorna vi renoverade köket.
mayalotta- jag har käkat levaxin sen ett gäng år tebax o de kollar mina värden nu minst en ggr/ trimester.
na96- härligt att allt såg bra ut, menar du svullen över hela kroppen eller mer uppsvullen mage ben? Om det e magen så kan jag tipsa om inolaxol (tror jag det heter) Annars stödstrumpor om det e fossingar o ben. =)
eeska- härligt att du börjat få i dig lite nu iaf, håller tummarna på att det fortsätter åt det hållet nu!!
jordan- bra kämpat att det går nedåt!! Skoj med släktningen som var med på tv =)
protea- Grattis till att liten ligger så bra på kurvan!!! Å så snart du har mini på utsidan nu!! Härligt härligt!!
ego var på TUL nr 2 idag o Sander ligger nu på ca + 4,6 så helt ok enligt BM. Var skönt att det inte var mer + var rädd att det skulle ha skenat iväg nu mot slutet. Kom på att det bara e max 6 v kvar....jisses så fort det går nu. *hjälp* Hoppas ni alla har det bra o att era BS inte strular för mkt för er, kämpa på!! =)