mammahaj skrev 2010-01-24 12:22:40 följande:
Du jobbar på Lidl och är dessutom butikschef, du är så partisk man kan bli. därför visst fine, DU har upplevt det, min bästa kompis har upplevt det. vad jag inte förstår är varför det spelar någon roll vem som har det.och när du säger att alla Lidl butiker styrs på samma vis så antar jag att du har ändrat dig och tycker att man visst kan dra alla butiker över en kam? eller? hur menar du annars? att min vän ljuger? Eller att jag bara har hittat på allt jag skriver?
att din vän har tummat lite på sanningen vore ju inte en världssensation direkt.. sånt händer hela tiden och alltid.. men fine.. det har väll hänt i din väns fall då.. men det lär ju isåfall gått helt emot alla regler som finns så dom inblandade där lär nog inte ha chefer som är direkt glada på dom.. alla butiker styrs på samma sätt javisst.. men det handla ju endå om olika människor så visst görs misstag ibland av enskilda personer...
att då utgå från att det händer i alla butiker och därför kan du absolut inte handla där är i mitt tycke bara en lam ursäkt...
ska du sluta handla på ica då me för min sambo jobbar där så om du vill kan jag rada upp olika händelser där och annledningar till varför du inte kan handla där...
Bara för att jag är bc nu betyder inte det att jag alltid har varit det.. jag har jobbat på golvet och i kassan i flera år innan jag blev butikschef...