Tack underbara hjärtefröken för ditt långa svar. Jag är helt övertygad om att du är till stor hjälp för många här inne. Fantastiskt att du delar med dig så mkt. Jag surfar en del, mer när jag är sämre och mindre när jag är bättre. Jag skulle jättegärna gå till en stress mottagning eller liknande. Mina problem är dock ej akuta idag men det gnager mkt och tar mkt energi av mig att det regelbundet kommer tillbaka vid någon form av stress situation, mest inre,rädsla, oro mm. Kommer det vara så här resten av livet? Bra1månad, kass några veckor , bra, kass, bra, kass.....varje gång tänker jag neeej inte igen. Samtidigt är jag inte lika rädd längre, men jag blir ändå introvert och funderar på varför. Även på nätterna är jag vaken pga es, därav en ond cirkel med sömn brist. Problemet är att jag inte har så mkt tid till vila... Min man jobbar skift, 2 barn 6 o 5 år gamla, ledig stund försöker jag motionera lite, men jag får inte mkt tid över till spikmatta, yoga mm. Jag väger lite för mkt och behöver därför röra på mig mer än yoga....även om jag vill yoga med. .. Får inte ihop det helt enkelt. Måste man ha remiss till stress mottagning? Det känns som man borde träffa någon som förstår sig på kroppens beteende. Tack igen för stöd o tips. Glöm inte att vi också finns här för dig när du behöver stöd. Kram o god natt