Tack alla :) Ser fram emot att bli mamma igen!
Det där med för lite sömn är en stor bov. När jag fick sonen så sov jag inget typ, man vaknar varannan timme typ. Man blir till slut riktigt fysiskt sjuk i vissa fall, jag var en av dem. Och säkert många av er här inne, kopplat till vår stress och oro..
Igår var jag på bröllop, jag har oroat mig i flera dagar över det sociala, att jag ska klara av det mentalt och att hjärtat inte ska spöka. Jag klarade mig bra på bröllopet iaf, men när jag kom hem själv med min son (sambon jobbade natt) så bröt hjärthelvetet lös! Det var evigheter sen som jag upplevt detta ensam hemma, och jag måste säga att jag fixade det bättre nu än när jag inte var själv!? Mitt hjärta skenade iväg och hängde upp sig i en hög puls, vet inte hur hög för jag sket i och räkna då, det aldrig hjälper en direkt..Det höll i sig i ca 20 min, väldigt tunga och jobbiga minuter, då det känns som hela livet hinner passera, tänkte alla tankar om att dö med min son hemma själv som sov mm mm, ångest med andra ord. Nån stans bestämde jag mig, och hittade alla ord och meningar läkare och medium har sagt till mig genom åren. Så till slut så bara tvärstannade hjärtat upp och slog sin egen rytm igen. Sen somnade jag :) Var jätte rädd, men döds ångesten har släppt lite nu känner jag. Jag klarar av detta, jag ska inte dö än. Det gör jag när jag är gammal och grå i stället!