LiBä007 skrev 2014-03-15 10:14:23 följande:
Embia:
Usch vad jag lider med dig och tänker på dig. Du har säkert fått en massa råd av alla oss här inne, vet hur frustrerande det är när inget tycks hjälpa. För mig så är det bara lugnt när jag har balans i livet, lagom av allt. Vet att detta inte låter som någon tröst. Man får lära sig leva med det och lära sig vad man mår bra av och inte. Jag vet att jag inte kan slarva med mat och sömn, att jag inte kan äta för stora portioner mat, att jag inte kan äta en massa söt saker och att jag måste ha tid att motionera.
Jag vet också att jag aldrig kommer bli fri från mina extraslag, jag kommer få leva med bra och mindre bra perioder.
Önskar det fanns något jag kunde säga som fick extraslagen att försvinna men det finns det inte. Huvudsaken är att du är utredd av läkare.
Någon jag länge har sagt att jag ska göra är att börja på yoga, tror det är medicin för våra hjärtan. Vad tror du?
Kram på dig!
vissa dagar är hemsk! Har märkt att då jag äter för snabbt och för mycket så få ja hjärtklappning med extraslag i.. och som du säger att mycke sötsaker trigga igång.
Dom här dagarna nu när ja haft ganska mycke es så ha ja börja funder på om ja lider förmaksflimmer.. men sånt borde läkarna ha sett va ? Väntar fortfarande på att få göra långtids ekg.. hur många extraslag kan du känna om dagen ? Kram