Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
Vart ska ni flytta, e det hus el lagenhet?
Ohhh Lilla Pinglan, finner inte ord o saga, jag tanker pa dig /er o sander massor med kramar!!!
Allasval, jag tror ju absolut att dom hade kallat in dig om dom misstankt att detta var farligt. O jag tror ocksa att nar det galler hur manga extraslag sa beror det ju pa vad fran borjan felet sitter i hjartat.
Jag hade nog 30 extraslag harom kvallen, faaaaan va otackt det va o jag trodde min sista stund va kommen, men det gick over efter en stund...radd blir man, men min lakare ska jag till den 8de Mars, o da ska jag prata vidare om detta, efterom han redan sagt att vad jag har inte e farligt....
snartvar, tack for underbar lasning! Sa skont med detta stodet fran er alla.
Mitt hjarta har levt ett eget liv nu en tid, min morfar har varit sa sjuk att vi trodde han skulle do, o da hander en massa innuti mitt brost sa jag tror att jag ska falla av pinnen sjalv mitt i allt.
Oj, jag sag inte alla inlagg, ska lasa dom noga imorron nar jag har mer tid o inte e saaaa trott.. KRAMAR TILL ER ALLA!!!!
Hej alla Hjartevanner!
Jag vill instamma med att somnen ar otroligt viktig! jag marker ju det, att varje gang jag sover daligt eller inte alls som ar ofta sa fungerar inte jag som manniska langre, inte overhuvud taget..
Mitt hjarta lever sitt eget liv, jag glommer o e snurrig, o orkar ingenting, far paniattacker osv, o mar skit rent ut sagt!
Jag ar mycket inne pa dethar med att heala sig sjalv, att "ge kropp o sjal vad den behover nar den behover det o lara sig att kanna efter vad man sjalv behover o inte slarva med det"..
men visst kan det vara lattare sagt an gjort manga ggr o annat kommer emellan. Jag marker ocksa att bade possitiv stress kan paverka mitt hjarta negativt lika mycket som negativ stress, aven om possitiv stress gor att man allmant kanner sig battre till mods osv..
Jag har tex lart mig att andas pa ett battre satt o koncentrera mig pa det nar jag ar upprord exempelvis, jag har lart mig o lyssna pa min kropp o inte ga emot mig sjalv o mina egna behov o vad jag faktiskt vill..
Akktid en borjan..
Akktid en borjan.. haha, ALLTID en borjan ska det vara saklart!
Moon bride, "Hjartligt Valkommen hit"
Jag kommer in sahar pa Alla Hjartans Dag kvallen o ni sover i svea nu allihopa!
Jag bakade bakelser till maken min o han blidde sa glad.
Har fatt en konstig kannsla i benen sarskillt det vanstra dar det blir hett o varmt innuti o kanns som det rusar uppifran o ner liksom, kommer ca 10 ggr per dygn, inte alls skont...
Hej alla o kramar till er!!! Hjartfroken, sander extra kramar o hoppas din jobbsituation andrar sig snart sa du kan ma battre dar.
Jag vill tillagga lite om vitaminer, min lakare pratade om brist pa Potassium, har man brist pa det sa kan man fa extraslag, sa dom tog prover pa mig. Det var normalt sa dom kunde utesluta det.
Jag ater varje dag:
Multivitamin
Fiskolja
Folic Acid
Vitamin-C
B-12
Magnesium
Calcium+D
Vitlok
Acidophilus
Jag tar ibland Valeriana till natten (vet inte annu om det funkar)
har testat Melatonin ibland ocksa..till natten men vet inte om det funkar annu, slarvar med dessa 2.
Lakaren har fragat mig om jag kanner "battring" med hjartat nar jag tar fiskolja, men jag tror inte jag har markt nagot, daremot marker jag ju, att jag blir totallt sjuk inombords = hjartat lever sitt liv, jag sover inte, iingen djupsomn, jag glommer, far branningar i benen, blir lessen o nedstamd, o detta blir bara varre nar jag ar i en stressig sits.
Hej alla i traden! Det e jattelangesedan jag var har inne. Hur mar ni allihopa? Mitt hjarta haller pa som det brukar....hoppar, skuttar o har sig, otrevligt e det som attans, tror jag ska svimma varje gang o vete sjutton....Men sa e det.
Kramar till er alla!!
Hej!!! Ja det e sa roligt o se er igen!! Ja....det e sa mycket har hela tiden, vi har flyttat i sommar o jag har varit i Svea i 2 veckor i Juli. O sa mar jag inte sadar jattetoppen. Jag stressar en hel del, allt omkring oss hela tiden, men det far ga, jag haller modet uppe o ar glad for sma saker i vardagen.
Hur mar du??
Hjärtesjälen:
Härligt att höra ifrån dig igen, har tänkt på dig så mycket... du bara försvann... Berätta mer, hur mår du ?