Hej alla -vänner!
LillaPinglan, usch vad jobbigt för er!
Har en granne som fick reda på vid Ul att deras lilla bebis hade något med hjärtat, kommer inte riktigt ihåg vad det var, men när de kollade lite senare igen så fick dom reda på att det inte var något som kommer påverka honom.
Nu är han 4 mån och mår jättebra.
Hoppas verkligen att allt kommer gå bra!
Jag gjorde fvp med min minsta som är 2,5 år nu, fick en förhöjd risk vad gäller kromosomfel, som tur var så hittade man inget konstigt!
Lycka till med allt nu, KRAM
Hjärtfröken, vad roligt att du givit dig till känna nu
Det är alltid skönt att få skriva av sig och få bekräftat att man inte är ensam!
VÄLOKOMMEN
snartvår, vad härligt att höra att du mår så bra och att du försöker komma igång
Jag får nog också ställa mig i follan som "Duktiga flickan", som för övrigt alla tror mår så bra, är så lung och frisk!
Inuti kan man känna sig som en nervös, superstressad dåre!!!
Kommer på sig själv hur man tar på sig att vara lagledare för barnen idrotter, föräldrarådrepresentant i skolan, klassmamma, baka bullar, sälja lotter, stå i fiket, ta på sig allt möjligt på jobbet, vara en duktig mamma, träna, laga mat, städa, tvätta och ha fint och rent.......ja, listan kan göras lång!
I måndags gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle klara, GASTROSKOPI !! Utan lugnande, bara bedövad och dessutom skulle man ligga ner på vänster sida!
Jag som knappt kan ligga på rygg för att hjärtat hoppar så mycket mer då, vänster sida brukar jag inte ens ligga på för att hjärtat slår så konstigt.
Där låg och iallfall och hulkade, så hjärtat kom nog av sig
Det var skitäckligt, men jag klarade det och allt så bra ut.
Har ju haft halsbränna och ont i mellangärdet så länge till och från, men det har kanske också har att göra med "duktiga flickan".
Oj vad jag babblar......men jag tänkte ge ett litet livstäcken från mig och jag glömmer inte bort er även om ja inte skriver!
Kram