Lite hopp från mig till er alla....
hej på er ...
Kände bara för att skriva lite här för att ge lite hopp till er som kämpar med oförklarlig barnlöshet och som drömmer om ett barn... Vi var oförklarlig barnlösa i 4,5 år. Gjorde allt man kan göra, inseminationer och 5 ivf, ICSI, FET, ja...allt.... Vi trodde verkligen aldrig att vi skulle bli föräldrar till ett biologiskt barn och började nästa ge upp....Läkarna kunde inte hitta ngt fel på ngn av oss och det gjorde saken ännu värre!
Men sen hände det...det oförklarliga, det underbara, det vi hade drömt om...På sista försöket, med två frysta blastocyster, blev jag gravid... det var 6.e ivf och vi hade verkligen ingen chans, inget hopp, men sen ville det lilla livet stanna kvar....
Nu är jag gravid i vecka 38 och väntar på att den lill* skall titta ut i början av februari och jag kan inte fatta att det verkligen händer på riktigt...
Det jag gjorde annorlunda denna gången jag blev gravid var att jag var hos en väldigt bra akupunktör 1 timme innan insättning och sen efter insättning också.
Jag önskar er alla lycka till och ge inte upp- man vet ju aldrig när det verkligen händer!
kram från mig