Trisomi 13 & 18
<3
<3
Hennes blogg heter: mittanglabarn.blogg.se
<3 Kram <3
Den är hemlig för att man ska kunna skriva vad man vill utan att alla andra ska kunna se! Men man får gärna vara med, det är därför jag skrivit det här så de som vill vara med får vara med! :)
Den kunde såklart varit sluten också, men nu valde jag hemlig, eftersom jag är med i andra sådana grupper och tycker det fungerar bra! Är den sluten kan man se gruppen och vilka som är medlemmar och alla kanske inte vill det, jag vet inte. Jag satt och funderade och gjorde det valet! Kanske fel, kanske går att ändra?!
Det var ju såklart inte meningen att uppröra!
Men alla som skrivit här eller till mig så lägger jag till dem!! Det är inga problem!!
Alla är välkomna!
<3
Absolut! Men jag tycker att det fungerar med en hemliggrupp! Vill man vara med så är det bara att höra av sig! Inga problem!
<3 <3 <3
Vill bara påminna om den hemliga gruppen på Facebook, som jag gärna bjuder in er till! Skicka meddelande till mig här på familjeliv, med namn så fixar jag det!
En grupp för oss som burit barn med trisomi 18 och 13.
kram <3
Jag har nu börjat blogga!
Jag skriver om allt möjligt, mycket om förlusten av Emil, men även om min vardag med allt vad det innebär!
www.josefinaelma.blogg.se
Välkomna in!
Beklagar din sorg! Vi förlorade en son i v.32, han hade T18. Det är nu fem år sedan. Efter honom har jag fått tvillingar, sen ett mf och ett MA förra året. Är nu gravid i v.24. Man kan ju aldrig veta vad missfallen beror på o jag har alltid undrat om mina mf hade kromosomfel. Önskar dig lycka till i framtiden.
Grattis till er son! Beklagar så att han inte får vara hos er på rätt sätt! <3
Vår lilla Emil såg helt perfekt ut, han hade ett navelbråck, men det var inte så stort. Hans öron satt kanske lite längre ner, men det är även vanligt för friska bebisar vid den tiden i graviditeten. Hans fingrar var omlott.
Åå vad jag saknar honom! <3
Jag har lagt till dig som vän på fb nu, så kan jag lägga till dig i gruppen sen när du godkänt min vänförfrågan!
Många varma kramar!