-
Hon fick somna i magenSerla skrev 2010-11-05 22:25:09 följande:Usch, vad jobbigt för er! Hur länge fick ni ha henne hos er?
-
Lina beklagar så er svåra förlust ! Sänder en varm kram !
Så tråkigt oxå att man ska ha kraft att tjafsa om pengar i er svåra stund, hoppas det löser sig ! -
Vad härligt att läsa om Hedvig och Love!
-
Härligt att höra om Love!
-
Å beklagar er stora och svåra förlust av Wilda;((. Har tidigare följt er på håll via din blogg och jag har sett er fina tjej där! Stor kram till dej och er i er svåra stund!
-
Grattis Lonse! Vad roligt!
Här väntar jag på resultatet av vår ivf om en vecka, det är olidligt att vänta! -
Upp i det blå, jag litar inte mycket på kub test tycker att allt för många får jobbiga analyser och ut kommer en frisk unge. Jag valde att avbryta på grund av t 18 och det syntes tydligt på ul, nackspalten var 5,2 cm och kring hela fostret var ett hygrom, en vätskeblåsa som låg runt fostret och det syntes jättetydligt! Vi fick bekräftat t 18 efter fvp och valde då att avbryta då läkaren menade att det ej var förenligt med liv.
Jag hoppas du får lugnande besked och som sagt kub i all ära men många fel blir det! Jag är gravid igen och tänker be om ett extra ul före stora rul men jag tänker inte höra fvp eller lämna blodanalyser. Förra gången mådde jag mycket mycket dåligt, kände mig sjuk på ett sätt jag aldrig känt tidigare. -
På mitt ul, alltså det som ingick i kub syntes hygromet hur mycket som helst. Och det var väl i v 11-12 någonting.
-
Tusen kramar Upp i det blå!!
-
Samma här:((Love83 skrev 2012-10-31 07:07:18 följande:upp i det blå Nej vad ledsen jag blir att höra detta. skickar många kramar du kan inboxa mig om du funderar över något. vet ej vad ni tänkt ännu att göra men jag har erfarenhet av avbrytande graviditet om ni är i de banorna och funerar över något. Kram