Mittänglabarn skrev 2011-01-02 22:30:01 följande:
Man kan verkligen säga att man har blivit en annan människa och man ser annorlunda på livet!
Vi har verkligen kommit närmre varann genom denna hemska sak. Och sen var vi på ett helt fantastiskt sjukhus där alla var helt UNDERBARA konstigt men sant. Vi har fått en BRA kurator genom dom ocskå.
Hur länge väntade ni andra med att bli gravida igen?? Hade ni också skuld känslor för det minsta lilla ni gjorde?
TAck för alla svar!
hirondelle: Ledsen att ni inte blivit gravida innu, men hoppas det kommer snart.
soffansofar:Hur gick det för er sen? gick ni tiden ut fick ni ta bort det? Hoppas det är ok om jag frågar.
Malin F: Såg att det stog tvillingar i magen hur har det gått, vilken vecka??
Heddan: Hur lever du nära Trisomi ? Hur känner du som står brevid?
Hoppas jag inte trampar er på tårna vill bara veta hur andra har det?
Vår smärta är stor och densamma, och våra ÄNGLAR unika!
Beklagar alls vår sorg, men dom lever vidare genom oss, och vi är föräldrar!
Kramar på er
Vi ville bli gravida direkt efter vi förlorat våran son. Det bara kändes så. Och jag tycker man ska göra det som känns rätt för en själv och inte lyssna så mycket på andra. Vi hade dock svårt att bli gravida, men 1 1/2 år senare fick vi plus igen och det visade sig vara två små i magen.
Är nu i v.35 och allt ser bra ut (vad vi kan se på UL) Men just nu är jag inte så orolig. Det var värre i början, risk för mf och innan man fick sparkar varje dag. Vi vet såklart att allt kan hända även om barnen är friska, men man måste tillåta sig att njuta oxå.
Vi går ff till en underbar kurator men har tänkt att "tacka av" henne när vi får visa upp våra små tvillingar...
Kram till dig med.