Inlägg från: ticktack46 |Visa alla inlägg
  • ticktack46

Trisomi 13 & 18

Hej
    Länge sedan jag skrev. Roligt att tråden fortsätter sitt liv, samtidigt sorgligt att se att det hela tiden tillkommer nydrabbade. Tur att tråden finns.

Skriver i dag ett "In Memorian" Det är i dag 3 år sedan min förstfödda dotter föddes och vände om till det hon komifrån. 3 år av sorg, glädje, skratt, nya lärdomar, nya vänner,livet fortsätter.................

Kram

Mitt lilla hjärta, så Älskad och saknad
  • ticktack46

Efter lång tid kikar jag in igen, tog mig in på FL för att kolla om tråden finns kvar, och det är glädjande att den gör det. Jag fick så otroligt mycket stöd och hjälp här för snart 5 år sedan och jag tänker ofta på dem jag fick kontakt med här som betydde så mycket och fortfarande ofta finns i mina tankar. Jag tror också att jag söker mig hit just nu för om någon månad skulle min förstfödda fylla 5 år. Jag kommer säkerligen återkomma igen när den dagen kommer lite närmare.

Kram

• ticktack46

Nu är det 5 år  sedan min förstfödda lämnade oss. 5 år av saknad,  5 år av ett tomrum som aldrig kan fyllas av någon annan.  Min kropp kan fortfarande i drömmer känna hur det var , den eftermiddagen min lilla kom ut. Att dö först och födas sen är emot all ordning. Det går inte en dag utan att jag tänker på mitt lilla hjärta. Och nu går det inte en dag utan att lillasyster frågar på sitt befriande och självklara sätt. Frågor som kommer ur ett allvar men frågor som är så raka och självklara att man skrattar högt ibland.

Min lilla tjej så älskad och saknad av hela sin familj.

Mamma älskar dig alltid

Svar på tråden Trisomi 13 & 18