Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
Tycker du att du känner dig lugnare om du ringer 1177 så gör det absolut. Men det är ingen fara med ditt utslag. Kliar det ? Vart sitter det? Hur ser det ut ?
Waaa, det pirrar i min ena fingertopp!!!
Nääää nu SKITER jag i det här! Är så fruktansvärt trött p dessa tankar och känslor som spelar hela min fysiska kropp ett spratt! Är jag sjuk så är jag! Kan inte göra något åt saken, men jag tänker ta mig fan ta vara på tiden med mina barn och min man!
Så frustrerad över att jag inte kan få vara normal och pyssla inför julen utan att tänka på att mitt finger domnar, att jag inte ser ordentligt, att jag är yr, att mitt huvud får tics, att min mage ballar ur och att alla mina 36 blåmärken som jag har på benen! Åh!
Usch.. Har antagligen fått ångest igen:(
Symtom.
*Yrsel ( Känns som att jag ska svimma och ser konstigt)
*huvudvärk
*Illamående
*rädd
*Trött
*svullnadskänsla över halsen.
Allt började med att jag upptäckte en inbuktning i låret. ( Står lutad mot ett handtag flera gånger om dagen och inbuktningen är precis där handtaget är).
Fick för mig att mina muskler håller på att ruttna eller ngt annat görfarligt :( Och nu är det igång!
Min tinnitus har blivit värre!
nån som känt att det är svårt att få upp rapar ?
Ngn som har känt ett trygg i mitten av bröstet. Svårt att få in ur luft och svårt att få upp rapar. ? Blir lätt anfådd. har säkert lugncancer
Nån som tycker att ni har fått försämrad hörsel ? Är nu LIVRÄDD för att bli hörselskadad eller DÖV. Har sån tinitus med.