MizzTez skrev 2012-03-27 00:01:24 följande:
Så har jag just nu.. Jag vet att det kommer från att jag inte sovit i natt nästan nått! Får alltid så när jag inte sover ordentligt eller blir orolig. Antar att jag börjar toppandas igen då.
Är extremt tungt med allt just nu.. Jag är jätteförkyld, 4e veckan nu, åkt på en hemsk bihåle inflammation och måste äta antibiotika och det där funkar inte så bra för mig för jag är lite rädd för nya piller. iof så sa läkaren att han gav dem åt mig för att jag haft dem tidigare, så jag tror att jag kan vara lugn men som alltid när det gäller att jag får ångest så fixerar jag mig vid det som oroar mig och nu är det tabletterna och bihålorna.
Dessutom fick min dotter magsjuka i natt och gubben jobbar förmiddag så han pinade iväg som en avlöning kl 04,20 i morse.. Så jag har varit ensam med en magsjuk 9 åring, bihåleinflammation och en överenergisk 4 åring hela dagen med 3 timmars sömn. Blää.. Har inte ens orkat jaga sonen, sket i vilket och det resulterade i att han experimenterat i köket och ritat Picasso målning på en dörr, yeahy!!
Ibland känner man att man lever..
Då e ja inte ensam. Just nu känns de lite som o ligga i en gungande båt. Vissa stunder e de tydlig o i andra märker man inte av det. Men de går nog över snart hoppas jag. Va hos psykologen o pratade lite idag oxå. Så nu e de bara att försöka nå delmålen:).