Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
Mille101 skrev 2011-09-26 07:16:34 följande:
Ska köpa Magnesium idag! Har sovit skit inatt, det strålar från nacken på vänster sida, ner i armen och från rumpan ner i benet...Ska på akupunktur senare idag också så kanske kan det underlätta!??!!?Just nu känns det som om jag kommer ha livslångt ont, det tar upp hela min vakna tid och jag tänker inte på något annat, känner liksom efter hela tiden och får samtidigt panik över alla symptom. Har så svårt att tro att det är psykisk stress när jag inte känner mig stressad...
Har också haft skit ont i vänster käke och ont när jag trycker på en punkt under örat...
Jag tror att allt hänger ihop, sömnlösheten, hypokondrin, panikångesten och oron. Får man något där löst så bryter man den onda cirkeln man är fast i.
När jag får mina konstiga krämpor så brukar jag tänka "känner jag igen det här?" "har jag haft så förr?" och är det något jag känner igen så brukar jag övertala mig själv om att jag överlevde då och kommer göra det nu! jag har sänkt kraven på mig själv åxå, fattar inte meningen längre med att göra allt och göra det bra om man inte mår bra själv?!? idioti på hög nivå.. Bara en sån liten sak som att strunta i disken en dag, fan, den springer inte iväg! Nä, jag har med allt annat gått och blivit egoist men jag mår bra av det åxå!