Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
Vad bra att jag hittade denna tråd. Nu vet jag inte om mina symptom ens beror på stress men det började i oktober 2022 då jag började känns stickningar och domningar i ansiktet. Sen började jag få muskelryckningar överallt, på konstiga ställen som tex fötter och händer, mage med. det surrar under fötterna ibland och på olika ställen, darrningar i kroppen, händerna skakar litegrann jämt. Kan få smärta i ben i några sekunder som sen går bort. Känns som ischias i vänster rumpa baklår. Vänster sida speciellt vänster hand är litr svagare, kan ej knyta handen lika hårt. Kan känns mig lite fumlig i balansen. Får som flimmer i ögonen typ en dimmig syn som kommer och går. Kan få ont i hyn av att någon bara Petar på mig känns som jag nästan får ett blåmärke. Jag drömmer väldigt intensiva och verkliga drömmar som jag bara gjorde när jag varit gravid om alla mammor förstår vad jag menar. Är trött och har dåligt minne. i oktober så tog dom massa blodprover på mig och alla såg bra ut. Även varit hon sjukgymnast som inte hittar något konstigt och neurolog tycker mina symptom är så diffusa och misstänker inget neurologiskt men det gör jag såklart :S ?Alla läkare jag träffar frågar alltid om jag är stressad. Vet inte om jag kan tro på att stress kan göra såhär mycket med kroppen men jag hoppas nästan det är det så det inte är något allvarligt.