Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
jag har många av dessa stress symptom men vad gör man åt det?
vill inte äta sk lyckopiller.
funkar akupunktur?
jag har många av dessa stress symptom men vad gör man åt det?
vill inte äta sk lyckopiller.
funkar akupunktur?
jag har migrän och ibland när jag inte har migrän såkan det liksom hugga tilli huvet där migränen brukar sitta.
Är då livrädd att jag ska få en anuerysm o stendö.
Varför gör det annars ont? Vad är det för fel?
SUCK
Jag är så less på alla mina symptom. mest i huvet. Känner nästan jämt ett konstant tryck i huvet.Som om hjärnan är för stor.
Är det här stress signaler eller hjärntumör eller vad?
Skäms även att gå till läkare. Jag har fått stress/dödsångest diagnos förut
Jag har oxå såna här problem. Klarar inte av barnen-
Har superdåligt tålamod. Trött ont i magen. hårda hjärtslag.
Stress säger läkaren. Men vad gör jag ¨åt detta?
har oxå haft ont i njurarna. Till o med vart på ultraljud. inget fel
torr kliig
torr hårbotten
Det här med muskelryckningar i vaderna. Är det stress/ångest alltså???
Har haft så ganska mkt senaste tiden
Hej. Känner bara att jag måste skriva av mig lite. Känns som att jag inte just har någon som lyssnar.
Allt började för kanske 1 månad eller så. Började med influensa sen utslag/bett och nackspärr. Sen var började helvetet.
Ångest och panik. Riktig dödsångest och stress.
Kan inte varva ner. Mår inte alls bra.
Känner mig sjuk i kroppen. Kan ha feber på kvällarna runt 38 grader.
Har blivit extremt hypokondrisk. Inte kul. Är så trött och slut. Svårt att sova om nätterna.
Tänkte dessutom försöka sova lite längre idag men vaknade tidigare än vanligt och kunde inte somna om pga oro i kroppen.
Sen mitt uppe i allt så har min katt gjort illa sig och hoppar på tre ben. Jag har inte råd att ta henne till veterinären just nu heller och veterinären vill inte ta henne för att jag inte har pengar. Har även skulder så ingen faktura heller.
Jag har haft dåligt psyke i runt 14 år så det är inget nytt för mig.
Allt började med dödspanikattacker.
Har ätit mediciner nästan lika länge som jag mått dåligt.
För ca 4 månader så slutade jag med alla mediciner då jag trots att jag åt dom inte mådde nå bra och jag gillade inte biverkningarna.
Jag har funderat på att prata med psyk om ångestdämpande iallafall. Men jag är lite rädd att höra av mig till psyk.
Jag har haft en och samma läkare ett tag nu och jag berättade inte för honom att jag slutade med medicinerna (antidepressiva).
Han var nästan lite sur när jag berättade. Han skrev ut nya piller (antidepressiva) som jag inte heller har tagit. Orkade inte ens säga det till honom.
Nu är jag nervös för att höra av mig till psyk utifall det blir gnäll.
Jag är extremt konflikträdd och gör nästan allt för att ingen ska bli sur.
Känns även som att jag skulle behöva lägga in mig på psyket.
Dock så har jag varken pengar till ångestdämpande eller resa till akutmottagningen för psyk (ligger runt 20 mil ifrån där jag bor).
Vet knappt vart jag ska ta vägen. Har varit lite lugnare i ett par dagar men det är fortfarande extremt jobbigt.
Ursäkta för det långa meddelandet. Kände för att prata ur mig lite.
Kan man få ont i bröstet o känna sig andfådd av stress?
man får aldrig nåra svar här
Om jag gjort EKG för ca ett år sen är det troligt att få hjärtfel nu då eller kan det vara stress & ånegst?
Jag känner så här hela tiden
Jag har vart så emot "lyckopiller" med alla biverkningar Men jag måste väl.
Ringde idag men måste vänta en vecka eftersom läkaren är på semester.Suck.
Man ska anpassa sig att må dåligt efter hans semester!? Borde väl finnas ngn annan tycker man.
Samtidigt ska jag in o kolla hjärtat idag. Det känns lugnast så fast att jag skäms som en hund
Nu har jag fått utskrivet Venlafaxin. Det skulle vara bra för mig
Men när jag läser bipacksedeln så vete fan om jag vågar ta nån.
Man kan ju för fasen dö av dom. Fy fan vilka biverkningar man kan få.
Är det verkligen bra att äta sånt här??
ja
men jag har oxå googlat symptom hos andra o en det kallar det rävgift osv...
Hemska drömmar, svettningar, yr i skallen....*rädd*
Det sägs ju att ångesten blir värre när man mörkar med antidepressiva. En vecka efter jag börjat så får jag klump i halsen.
Kan det vara det eller vad tror ni?
Jag som är värsta hypokondrikern tror ju det värsta nu
Det sägs ju att ångesten blir värre när man mörkar med antidepressiva. En vecka efter jag börjat så får jag klump i halsen.
Kan det vara det eller vad tror ni?
Jag som är värsta hypokondrikern tror ju det värsta nu
Hej jo så kan de vara. Vad för mer biverkningar har du? Började för 17 dagar sen nyfiken