Anonym (MM73) skrev 2014-03-21 10:38:58 följande:
Hejsan på er alla!
Måste bara höra ifall någon haft dessa symtom efter ni haft väldigt mycket att göra fast ni ej haft jobb!
1. Trött absolut ingen energi alls till nånting inte ens vardags sysslor.
2. Känner sig som en bly klump i armar och ben
3. Sjukdomskänsla
4. Feberkänslor
5. svårt att beskriva men totalt slutkörd och mår inte bra alls känner sig sjuk på nått sett.
Så här har jag haft det i 5 dagar nu och har funderat på om jag är förkyld eller om det är för att jag haft en period med otroligt mycket att göra och under dessa dagar kände jag mig rätt okej men sen blev det totalt platt fall, och jag får lite små panik av denna känsla i kroppen och tror ungefär att jag aldrig mer ska bli okej!
Har lidit av panikångest, gad, ångest, hypokpndri och depression i 20 år och vissa dagar är bättre och vissa sämre, men nu vet jag inte om det är nån slags ME eller om jag gått in i väggen totalt bara för att jag kört på så hårt i 2 veckors tid, kanske dumt jag vet, men mådde ju bra och så och då vill man göra en massa!
Så jag undrar om man kan bli så dålig av för mycket stress eller är jag sjuk? Jag har då ingen aning, men denna sjukdomskänsla som sitter i ansikte och huvud blir jag galen på! Någon mera?
Känner igen...låter som när jag får ångestpåslag. För mig är det pga stress.
Men visst kan man också hålla på att bli sjuk, förkyld eller influensa. Men för MIG är det ångest!
kram