Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
Magont
Huvudvärk
Yrsel
Tinnitus för andra gången - Inte helt bra än då jag inte har haft tid att coola ner tillräckligt länge
Äter dåligt
Blod i avföring
Depressionssymptom/Depression
Trött - Orkar inget
Kräkreflexer
Tvångsproblematik
Känslokallhet
Irritation
Perioder av ingen sexlust alls och perioder av översexualitet
Träffade en kurator för ett par år sedan men dem var så fokuserade på att få en bra för att kunna fortsätta jobba. När dem inte såg någon risk för att man skulle bli sjukskrivning så var allt frid o fröjd och så var det bra så. Att lösa mer saker var inte intressant med skattemedel.
Har träffat flera psykologer på egen hand men de löser en bit men tycker inte att någon egentligen löser roten till det. Vet inte om jag inte vete själva roten till det eller vi aldrig har tiden/pengarna för att komma ända in på roten. Dem verkar inte tycka det är så stora problem.
Vården gör inte så mycket heller åt tinnitus problemet som kan ibland ge mig stor ångest. Nästan lärt mig leva med det men sist så försvann det. Problemet ligger i att jag får spända käkar och ont i huvudpartiet och runt käkarna.
Varit hos sjukgymnaster m.m. men ingen som lyckas verkligen lösa det. Och vården verkar inte ta tag i det på riktigt och undersöka.
Så nu har jag tröttnat, jag vill inte ha någon hjälp längre. Jag förtjänar nog att ha det så här. Om jag går bort så har jag i alla fall gjort någon nytta med vad jag stressar omkring med. Förutom min sambo då henne vill jag leva för.