Inlägg från: Anonym (Jag 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag 2)

Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?

Diarré, illamående, ont i magen, hjärtklappning, ont här och där i kroppen, sömnproblem, huvudvärk, trötthet, irritation....listan är lång. :(

• Anonym (Jag 2)

Min ångest blir alltid stark när jag kör bil, då får jag yrsel och börjar må illa och tänker alltid "tänk om jag svimmar när jag kör" och för att göra det värre så har jag sju mil att köra enkel resa till jobbet varje dag. Och nej, åka kollektivt eller samåka är ingen möjlighet. Men det är bara ditresan på morgonen jag upplever detta, aldrig på hemresan. Och nu måste jag åka om en kvart och oron börjar redan. :(

• Anonym (Jag 2)
    Anonym (zz) skrev 2013-11-04 11:00:35 följande:
    oj vad jobbigt ;( men om det bara är så på dit resan, vantrivs du eller är rädd för nåt/nån på jobbet som kan va orsaken till ångesten? 

Nej jag älskar mitt jobb och ser fram emot att åka hit, vet inte varför jag alltid mår sämst på morgonen. :( Men idag gick faktiskt resan bra. :D
  • Anonym (Jag 2)
    Anonym (zz) skrev 2013-11-04 13:00:06 följande:
    det är inte mer trafik eller väldigt stressat/rörigt på ditresan än hem, för sånt kan verkligen ge mig panik/yrsel i trafiken. åh va härligt! :) alltid ett steg åt rätt håll.

Nej snarare tvärs om. Jag vet inte varför men mina symtom på ångesten är nästan alltid värst fram till lunch. Att ha inplanerade möten på jobbet på förmiddagen leder till mer ångest för då mår jag ofta illa. Det är som att hjärnan ställt in sig på att efter lunch kommer inte ångesten så då mår jag hur bra som helst. Idag är en jobbig dag, först köra alla milen till jobbet för att sen sitta i möten non stop till 13 och tankarna mal redan. :(
Svar på tråden Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?