Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
Jag åkte in med min vän här om dagen akut in till psyk för jag hallucinerade så kraftigt att jag var livrädd för det jag såg. Någon som varit med om liknanade?? Dem där inne trodde det var hög ångest som gav syn hallucinationer. Detta händer varje kväll, börjar med att tak/väggar flyttar sig och flyter osv sen ser jag skuggor/ansikten/ögon eller andra sjukt otrevliga saker..
Jag har problem med panikångest sedan tidigare osv.
Men det enda fysiska symptom är dem vanliga
hjärtat går i typ 180
det gör ont runt hjärtat
svårt att andas/kvävningskänslan
skakar i hela kroppen
blir varm och yr
tappar kontakten med verkligheten/svimningskänslor dock ej svimmat
huvudvärk/ sjukt ont i magen(hände första gången jag åkte in akut,hittades inga fel insåg senare att det var början på min PÅ)
har även hänt att jag blir sjukt rastlös/ kan inte sitta still öht
men det har jag väl börjat vant mig vid at leva med men just syn hallisar som gör att jag inte kan somna öht.
Psyk vill ge mig medicin men jag vill inte dels undertrycker det bara problemet och dels vill inte min kära mami att jag ska käka mediciner för hon har varit där ajg är och det hjälper inte. samtidigt är just hallucinationer som gör mig livrädd att det gör livet väldigt jobbigt samtidigt vill inte medicinera, kan tänka mig sova på något men inge annat. grejen är vad gör man åt hallisar, enbart syn inte hörsel hallisar