Inlägg från: Anonym (svett vid ångest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svett vid ångest)

Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?

Har inte läst alla inlägg men undrar:
    Är det ingen annan som fått fot o handsvett?!

Den dyker upp ngr gånger per dag sedan fem dagar tillbaka. Jag är sval och t.o.m kall om dom ibland.

Annars har jag fått problem med magen, det är magknip. Magen drar ihop sig som ett russin i kramp. Jag känner att jag skulle behöva fisa ut en stor boll med gas men det kommer nästan ingenting. Får det nästan bara i samband med mina tidiga mornar (ca kl fem på morgonen) o på jobbet.  

Jimmy 249 skrev 2011-11-29 00:30:54 följande:
    Jag har tappat 7-8kg under senaste månaden. När jag mår som sämst får jag verkligen tvinga i mig maten. Just nu känns det som jag håller på o gå in i väggen. Jobbar 50% just nu o tom de känns i mesta laget. Min personalansvarige kom o pratade med mig idag. Hon tyckte jag skulle ta en dag i taget alt kolla möjligheten att att återgå till full sjukskrivning. Hon såg på mig att jag inte mådde riktigt bra o att jag hade det jobbigt o fick kämpa för att göra saker jag förut gjorde med lätthet utan att bli trött lr andfådd.

Jag har också jobbat 50% innan jag fick min förra sjukskrivning. Vad lider du av? Jag har depression o utmattning, ångest. Intressant att höra varför även du känner att 50% tar så mkt ork.

Vaknade sent idag för att jag låg o såg på film till kl 02 !! KÄnde när jag vaknade att det skulle vara mysig att gå ut o fika o se lite julstämning på stan. Jag som brukar hata att gå på stan pga allt folk.

Så gick jag upp o såg disk, och mina katter började rastlöst tigga om att bli underhållna och vips så var jag helt utmattad. Ja, jag var ju inte pigg när jag gick upp men jag hade en lust i att göra någonting. Den försvann o jag blev irriterad, arg o svag. Jag tappade nästan luften ur mina lungor o kände mig fast i allt praktiskt.  

Svar på tråden Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?