Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?
Hej! Det var längesen det skrevs i tråden.. Tänkte se om jag kan få lite svar ändå?! Jag är så väldigt rädd och orolig. Jag har de senaste månaderna haft så extremt mycket konstiga symtom och har genomgått en utredning hos neurologen som inte visade på något speciellt. Jag kan dock fortfarande inte släppa tanken på att det kan vara ms eller ALS. Jag har haft/har domningar, stickningar, känselnedsättning, problem med synen, ont i huvudet- både i hela huvudet och liksom konsig värk bara på vänster sida, muskelryckningar, helt försvagad i armar och ben, mjölksyra, hjärtklappning, magproblem, yr, illamående, svimmig, konstig känsla av att jag är off i huvudet på något sätt. Jag inser att mycket av detta kommer av stressen och rädslan över vissa symptom. Men allt detta????? Just i skrivande stund är mina armar och ben väldigt svaga och jag får ont i musklerna av att bara skriva detta. Har små ryckningar i fingrar och tår då och då (även på andra ställen) och när jag sover så rycker det i armar och ben så jag vaknar ibland. Det surrar i fötterna och händerna och vibrerar ibland. Finns det någon som känner igen sig i att ha blivit så här försvagad i armar och ben????? //Ledsen