Inlägg från: madeleinesophie |Visa alla inlägg
  • madeleinesophie

Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?

Åå vilken bra tråd.. Jag har många symptom ni skriver... Yrsel, overklighetskönslor, halsbränna, värk, huvudvärk i flera år, domningar i halva ansiktet.. Och mycket mer!! Allt detta har fått mig att jag blivit hyprokondriker :/ äter just nu setralin 100mg! Det ända som hjälper mig är lugnande. Nu får jag sobril 5mg i perioder. Men de hjälper inte.. Iaf inte 1tab som jag ska ta!! Vad äter ni andra för mediciner?? Jag vet att man inte ska äta lugnande varje dag, men det är bara då jag känner mig normal!! :/

• madeleinesophie

Sebastian 505--- jag har samma som du beskriver, tryck i huvudet, men alltid på samna sida, sen precis som du skriver, typ kolsyrekönningar i ansiktet, jag får panik när jag känner det... Är fruktansvärt rädd för tumör... Dock har jag haft detta i 4 år!! Men de gör mig galen!

• madeleinesophie

Mizztez- vet inte om jag frågar förut! Har börjat äta olika vitaminer, bl.a. Magnesium, vad äter du för dos på dom?:)

• madeleinesophie

Såg att de skrevs om sköldkörteln här! Jag har underfunktion av den. Ätit medicin i 2år å kmr få göra de hela kivet! Innan jag visste vad det var var mina största problem extremt frysen, och tog mig inte ur soffan! Man rar ett vanligt blodprov på vc för att kolla det!! I

• madeleinesophie

Ojjan--- jag har alla dina symptom!! Det där " rinnande" i huvudet och domningar har försvunnit sen jag börja äta mina antidepressiva iaf! Nu står jag på 150mg venlafaxin, 4-5 sobril om dagen! Nyss börjat kbt å ska utreda vidare då dom är osäker på min diagnos!

• madeleinesophie

Mizztez- okej, tack för ditt svar! Hmm jag bet inre just nu hur mkt jag äter, ligger nämligen i sängen och dom är nere haha;) men jag vet iaf att jag köpt dom på Apoteket och jag äter 2st tabletter man ska tugga!
    Äter du nå andra vitaminer?

Svar på tråden Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?