• Sebastian 505

Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?

!!!!!!!!!!!!!!!!
    tjena, jag e en grabb på 18 år och känner igen det ni skriver.
    känner mig desperat avv att få skriva av mig å se vad ni säger.
    allt började i turkiet. andra natten. jag vaknade av att det kliade sönder över hela kroppen och var ganska yr så ja..? vad kommer då. jo panik ångesten. jag åker in på sjukhuset och där fick ajg en spruta för mitt kliande men dom fattade inte att yrslen var problemet så for hem te hotellet sen.
    dagarna gick och ajg mådde sjukt dåligt ( psyckiskt) fick ångest attacker varge natt och var yr konstant varge dag. det varade i 2 veckor i turkiet. när ajg väntade på planet som skulle ta mig hem te sverige  så mådde ajg så jävulskt dåligt.  skänndes som att jag hadde blivigt drågad. men det gick över effter ngra titimamr på planet och trodde allt skulle va över när ajg kom hemm te sverige men det fortsatte. jag har nu hafft en konstant tryck i mitt huvud och enbland en kolsyrad skänsla i anskite och skalle, känner mig tung i huvet med och bortdomnad. stel i nacken, känner även nu ett konstickt tryck i ansiktet som lite kolsyra typ.
    huvet skänns tungkt,
    kolsyra i huvet och ansiktet/krypande skäna typ..
    blir lite avdomnad när ajg trycker mot skinden som att jag har kvar handen där.
    känner mig även lite yr men igår så kunde jag typ inte så rackt. vinglade åt alla hålll och skännde som en våg gick igenom mig hela tiden och uptäckte att ajg satt och gungade yterst lite fram och tillbacka eller åt höger till vänster .
    har även en väldigt dålig verklighets förmåga. allt skänns overkligt. som att jag tittar på en rörlig tavla
    men det har jag hafft i många år pga min tragiska upväxt. ärligt talat tragisk. ibland u och då får ajg en liten litne smäll i huvet skänns det som och när ajg ska sova så skänns det som att ajg ska börja sväva typ och hammnar i ett påverkat tillstånd som att man har feber. jag e så jävla orolig för ajg e nöjig över sjukdomamr och har sökt på nätet efter min symtomer och det edna ajg hitter är att det kan va psycket eller ms -.-
    jag vet inte vad ajg ska göra. klarar ionte av det för det triggar min ongest hela tiden som förvärar allat. klarar verkligen inte av de. vad säger ni? vet inte vad det är ajg vill höra men vill bara höra ngt från någon som förstår mig

• Sebastian 505

jo hjärtklappningar får ajg me när de hännder ngt, jo nu näreu säger nacken så skänner jag som ett tryck där me som skulle kunna va förklaringen. en fråga. när det blir såhär, min syn på det hela är att turkiet blev för mkt för mig och derför fick ajg dom här symtåmerna men de vaju inte bra inana häller men det var inte nå tryck å grejer. ialf. jag smsade min flickvänn igår och berätade för henne om allt det här och fick svaret idag är hon tyckte att jag borde söka hjälp eller legga in mig på psycket....för att ni ska förstå sitvastionen så... öm det här låter kanske lite buhu mig men det är inte så ajg menar, när någon får höra min upväxt så tror jag att 8 av 10 börjar gråta och folk tycker det är rent fruktansvärt och fattar inte hur ajg pallar men jag har alltid lyckats hålla mig på rätt spår och inte tänka på de men
    det börjar skännas som att jag sj inte har insätt mina prublem. folk har sagt att dom förstår ite hur jag orkar leva med mitt bagach men jag fattar inte varför jag borde dö. när har man gått över gränsen? när ska man lägga in sig eller söka hjälp? min tjej känner mig bättre en vad jag sj gör så undrar om kanske har rätt...

• Sebastian 505

glömmde, jag har inte sökt hjälp för jag har bara hoppats att det skulle försvinna men min tjej tycker att jag borde typ lägga in mig på psycket..-.-

• Sebastian 505

kan det blir försent för att rädda sig sj?

Svar på tråden Vilka fysiska symtom på stress/ångest har ni haft ?