• Vädur82

RMC-Malmö

Jenny72: Ja du här händer inte mycket vi går bara o vänta vi ska förhoppningsvis komma igång maj-juni. Hur går det själv??

Tänkte höra med dig hur lång är vår behandling som mottagare innan det blir insättning??

Nu när det närma sig har man börjat fundera om det blir en "guldklimp" vilka ska man berätta att det är genom ÄD o när o hur ska man berätta för barnet?

Mvh Nädur82

• Vädur82

Jenny72: Tack för ditt svar. Vi har redan varit på kuratorsamtal. Jag är inte heller rädd för vad folk ska tycka o jag skäms verkligen inte men jag tänker så här om man är öppen från början o berättta för alla så kan kaanske barnet får redan på det på fel sätt genom nån annan?

När ska ni igång igen?? Vad fick ni veta om donatorn? Hur långt innan fick ni reda på vilken donator ni skulle få?? Vet ju att det är ett tag till vi ska komma igång men är ändå redan så nervös o förväntansfull:)

Mvh Vädur82 

• Vädur82

Ok, lycka till med det ni har i frysen håller tummarna för er. Har ni lång resa bakom er av behandlingar? Ok. jag trodde man fick reda på när donatorn starta sin behandling.

Kram

• Vädur82

Jenny72: Usch jag lider verkligen med er
     & håller tummarna för er att det går bättre för er nästa gång.

Mrseightball. Ja de tror vi ska hinna ett försök innan sommaren så vi hoppas vekligen det. Lycka till med ert FET!!

Kram

Svar på tråden RMC-Malmö