• Anonym (Shoelover)

Min fetish: snygga skor!

Jag är en helt vanlig kille som älska tjejer/damer/fruntimmer som har snygga skor. Snygga skor= Höga till mellanhöga klackar, snygga metallspännen och dylikt. Blir alldeles till mig när jag hör ljudet av skorna på det hårda golvet och letar efter dessa skönheter på köpcenter och alla möjliga ställen...
    Helt sjukt!!....brukar smygfota en del skor med min mobilkamera.

Nu förstår jag varför tjejer har hundra par snygga skor!

Känns som jag är besatt av dessa kvinnoskor. Frugan stödjer mig fullt ut, vilket känns skönt. Jag är inte den som säger nej till om hon skall köpa skor. Jag hjälper henne gärna att välja.

Jag vet att jag säkert inte är ensam, men det känns så dumt. Man kanske borde söka hjälp?

• Svar på tråden Min fetish: snygga skor!
  • Anonym (Shoelover)
    Anonym skrev 2010-01-18 21:21:17 följande:
    Vad är grejen med skorna?
    Tror det kan bero på att det är kvinnligt, snyggt, sexigt. Håller reda på skomodet och allt....
  • Anonym (Shoelover)
    Anonym (Shoelover) skrev 2010-01-18 21:12:18 följande:
    Jag är en helt vanlig kille som älska tjejer/damer/fruntimmer som har snygga skor. Snygga skor= Höga till mellanhöga klackar, snygga metallspännen och dylikt. Blir alldeles till mig när jag hör ljudet av skorna på det hårda golvet och letar efter dessa skönheter på köpcenter och alla möjliga ställen... Helt sjukt!!....brukar smygfota en del skor med min mobilkamera. Nu förstår jag varför tjejer har hundra par snygga skor! Känns som jag är besatt av dessa kvinnoskor. Frugan stödjer mig fullt ut, vilket känns skönt. Jag är inte den som säger nej till om hon skall köpa skor. Jag hjälper henne gärna att välja. Jag vet att jag säkert inte är ensam, men det känns så dumt. Man kanske borde söka hjälp?
    Vilka är dom högsta klackarna du gått med?
  • Anonym

Har TS en givande diskussion med sig själv eller?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-19 18:08:23 följande:
    Har TS en givande diskussion med sig själv eller?
  • redneck girl

inte söker man väl hjälp för att man tänder på damer i vackra skor.belasta inte sjukvården med det;)

• Anonym (Shoelover)
    redneck girl skrev 2010-01-19 19:08:44 följande:
    inte söker man väl hjälp för att man tänder på damer i vackra skor.belasta inte sjukvården med det;)
    Nej kanske jag inte borde göra.

*Funderar om det är det olagligt att fota skor i smyg?*

Vintern är härlig får då kommer alla snygga stövlar fram
  • slugging

Du är nog inte i behov av kvalificerad vård nej. ^^

• Anonym

Vad gör du med fotona sen?

Räcker det inte med att se din frus skor?

• Anonym

Anonym (Shoelover) skrev 2010-01-19 20:15:41 följande:

Nej kanske jag inte borde göra. *Funderar om det är det olagligt att fota skor i smyg?*Vintern är härlig får då kommer alla snygga stövlar fram
    Olagligt vet jag inte. Det är i vart fall ganska creepy att smygfota tycker jag. Sitter du och kollar och runkar sen då eller? underligt tolerant fru du verkar ha.
  • Anonym (Shoelover)
    Nej jag runkar inte till bilderna men jag brukar jämföra skorna och kolla vilka som är snyggast.

Anonym skrev 2010-01-19 23:10:22 följande:
    Vad gör du med fotona sen? Räcker det inte med att se din frus skor
  • SantasHelper
    Anonym (Shoelover) skrev 2010-01-18 21:12:18 följande:
    Jag är en helt vanlig kille som älska tjejer/damer/fruntimmer som har snygga skor. Snygga skor= Höga till mellanhöga klackar, snygga metallspännen och dylikt. Blir alldeles till mig när jag hör ljudet av skorna på det hårda golvet och letar efter dessa skönheter på köpcenter och alla möjliga ställen...
    Helt sjukt!!....brukar smygfota en del skor med min mobilkamera.

Nu förstår jag varför tjejer har hundra par snygga skor!

Känns som jag är besatt av dessa kvinnoskor. Frugan stödjer mig fullt ut, vilket känns skönt. Jag är inte den som säger nej till om hon skall köpa skor. Jag hjälper henne gärna att välja.

Jag vet att jag säkert inte är ensam, men det känns så dumt. Man kanske borde söka hjälp?
    Lol jag känner lika. har dock inte smygfotat något.
    Jag tycker det är en skit konstig grej att gilla som kille... Men det är tydligen vanligt.
    Upptäkte att jag gilla sånt nät jag var freeking 7 år. menar illa XD
    Och jag har varit as skyddat barn när jag var liten, viste inget om varför jag tyckte om en sådan sak.
    Jag kämpar för att vänja bort det men det är svårt .. dam
Svar på tråden Min fetish: snygga skor!