• Cherrybabe71

Mitt femte missfall - hjälp orkar inte mer snart...

Förstår att det känns tungt, men det betyder inte alltid missfall att blöda.. har blödit mkt med 3 av mina barn som ändå är friska och lever idag!

Hoppas att du får positivt besked hos BM imorgon!

• Cherrybabe71

Det har varit olika..

min första föddes i v30 men inga blödningar , bara massa förtida värkar från början , fick ligga inne från v. 23 men till sist gick det inte att stoppa så hon föddes i v-30 men allt gick bra.

Sen inga blödninga med äldste sonen eller mellansonen

Det är de två sista som blött mest, där blödde jag MYCKET med min näst yngste men han föddes i v 36 helt frisk

Är nu gravid i v. 22 och haft MYCKET och STORA blödningar, en gång  i v 7 var jag säker på MF men det var en liten en kvar med pickande hjärta.
    Men då hade vad de tror blivit ett MF med tvillingen till detta barnet i magen.

Men jag tror att det bästa är att försöka ta det lugnt och slappna av.. vet att det är svårt men samtidigt, OM det skulle vara ett MF så är det ju som det är.. och du får ju antagligen besked imorgon och får börja bearbeta det då men det VIKTIGASTE är att OM det INTE skulle vara ett MF att du kan slappna av lite och inte stressa dig eller fostret i onödan.

Jag har själv märkt att jag blöder mycket de ggr när jag har haft mycket oro och emotionell stress omkring mig. Senast i helgen men nu känner jag ju sparkar så då blir det lättare!

Förstår hur du känner och att du vill veta nu men sanningen är ju att ingen KAN veta säkert förrän imorrn.. försök att slappna av, hur svårt det än känns så du inte stressar dig eller ditt barn i onödan.. allt kan ju vara bra också!

Svar på tråden Mitt femte missfall - hjälp orkar inte mer snart...