Februari 2004 kör återigen vidare...
Så bra med en ny tråd Ts mamma! Här finns inte riktigt orken att skriva så aktivt, men jag läser och skriver litegrann nu.
Kalas, ja... I fjol slog vi ihop 3 kalas till ett - Ella hade två dagiskompisar som fyller år precis före och precis efter henne så vi gjorde ett enda kalas för dagiskompisarna vilket var fantastiskt skönt... I år vill alla tre tjejerna ha egna kalas...*allt fokus på mig
* så nu har vi fått försöka pyssla med helgerna och tiderna så att det inte krockar. På Ellas inbjudningslista står det just nu 14 namn - och det tycker jag är lite väl mycket med tanke på att det säkerligen kommer föräldrar också plus att de inte är bebisar längre utan kräver ganska mycket utrymme...
Så jag hoppas det landar kring 10. Men det är inte helt lätt eftersom man gärna vill bjuda de som Ella varit bjuden till...och det börjar bli några stycken nu. Nästan så man hoppas att några lämnar återbud...
Ella önskar sig Polly pocket och Playstationspel...och Hello Kitty-saker... Jag lämnade en önskelista till min mamma inför jul och sa att den får gälla för födelsedagen också - men själv vet jag inte vad jag ska köpa. Skidor tror jag att hon ska få iaf. Och några kapitelböcker som vi kan läsa som sagor och slippa alla bilderböcker som vi redan läst 150 gånger per styck...
Strax ska vi iväg på Öppet hus inför förskoleklassen så jag hinner inte skriva mer nu... Ha det bra alla!